Bine v-am regasit!

Concediul meu s-a incheiat. Am avut o vacanta cu adevarat de odihna si am incercat sa stau departe de computer macar o vreme, desi asta a insemnat intreruperea dialogului nostru. Sunt convinsa insa ca ne vom regasi cu drag in perioada care urmeaza. Am fost la mare, in Bulgaria, apoi in Ardeal, unde intotdeauna ma simt cel mai bine.

De luni incepe activitatea la Parlamentul European, asa ca in acest week-end o sa incerc sa prind ce am pierdut in ultima vreme. Dar si sa vad ce se mai intampla pe bloguri. Va multumesc pentru gandurile bune, pentru mesajele voastre frumoase. Va doresc o zi minunata!

40 de gânduri despre “Bine v-am regasit!

  1. http://filip41.sunphoto.ro/Albinutele_mele_dragi/
    Un loc unde imi incarc bateriile.Pacat ca produsele noastre sunt apreciate peste hotare, nemtii sunt incantati cumparandule prin firma specializate.Dupa analize amanuntite.Iar noi dupa ce vindem mierea ne lovim de birocratia medicilor veterinari in acordarea avizelor pentru subventia pe kilogramul de miere predat la procesatorii autorizati.

  2. Bine ai revenit, Corina. Sunt un tanar din Timisoara care-ti mai citeste uneori postarile de pe blog si caruia ii place in general ce gaseste scris aici.Un week-end placut iti doresc si mult succes in continuare.

  3. Wow, s-a terminat vacanta !? Mai bine era daca nu s-ar fi sfarsit niciodata vacanta parlamentara. Chiar daca trebuiau platite salarii, cel putin in vacanta fiind, parlamentarii nu mai pot face atata rau. Adica, dupa ce primesc salariile si beneficiile pe care le primesc nu numai ca nu lucreaza in beneficiul natiunii mai fac si rau cu buna stiinta. Asa ca va doresc vacanta vesnica D-na Cretu.

  4. Buna seara! Multumesc mult pentru urari. Vad ca vizitatorii mei de azi au fost mai mult ardeleni. Multumesc Marci, Leo, Emil Pffeifer.
    Domnule profesor, ma bucur mult sa va regasesc, sper ca sunteti bine. Voi posta, as vrea sa fac o recapitulare a celor mai importante intamplari, dar trebuie sa ma adaptez putin, am fost cam rupta de lume in ultima vreme.
    Va urez tuturor o seara linistita si frumoasa!

  5. Corina,

    Cred ca vacanta petrecuta te-a facut si mai puternica.
    Sper ca ai gasit perla rara de care duceai lipsa.

    Suntem cu toti reveniti,

    Catalina

  6. Bine ai revenit! Inteleg perfect cand zici ca vreai sa stai departe de calculator o vreme… am incercat si eu… e bine, dar tot cu gandul la prietenii virtuali ramai… 🙂

  7. Am uitat de luni clubul din Bruxelles se deschide, Corina vei fi bine venita.
    Suntem un grup de fete de vârsta ta din Portugalia, Spania si Ungaria toate colege de grupuri diferite din PE.

    Ne vedem la avion.

  8. Corina, mai treceam uneori pe la tine si ma gandeam: uite, Corina reuseste sa stea deoparte, sa nu se atinga de PC. De multe ori imi propun sa fac acelasi lucru, dar mereu gasesc o scuza:)
    In seara asta m-am eschivat de la iesit la gradina, a fost prea cald afara.
    Sa sperm ca se va racori de luni.
    Iti doresc numai bine si succes mai departe!

  9. Corina,

    Te stimez, am tot respectul dar ca PSD ul sa se alieze cu PC m-a scârbit tare.

    Sunt si la ei baieti si fete care merita tot respectul, majoritatea sunt niste arivisti.
    Ma uit la primarul burtos, o catastrofa, sau la cel care a candidat la capitala, un muc de tigara.

    Seres, un vagabond, si VACAROIU a spus dosarul lui depaseste orice limita, este penal.

    Incerc sa-l cred pe BASESCU, a avut dreptate.

    Si inca una, cata BURUIANA vine ta in PSD colega cu tine.

    Nu doresc sa-ti stri seara, pe saptamâna viitoare

  10. Corina!
    Zici rupta de lume!Poate de „lumea dezlantuita”,dar sa-ti petreci un concediu si la tara unde vezi tu lume mai buna?Nu spunea L.Blaga ca”vesnicia s-a nascut la tara”.Spunea si nu gresea.Inca odata bine te-ai intors printre noi cei mai putin conformisti.In ce ma priveste ,vorba poetului”vesnic tanar si ferice”!Cu mult drag,IonBorgo:P

  11. corina
    nu ai pierdut mai nimic, nastase candideaza im mizil printre inculti, si gioana la dabuleni printre pepeni; mai nou gionel incita oamenii sa iasa cu furca in fata scolilor atunci cand copii lor nu iau bacul, ah si asta ca tara asta e de doi lei….cam atat

  12. Corina, mamă dragă, ce curios cum ne influenţează ochelarii prin care privim lumea percepţiile…
    Tălică, venind dintre ardeleni, unde probabil ai fost să-ţi speli sufletul de mâzga dâmboviţeană şi pentru a-ţi încărca bateriile cu răbdare moţească spre a putea relua munca sisifică de a-mpinge înainte o căruţă căreia alţii i-au… furat niţeluş roţile, ai remarcat în primul rând… sufletul de ARDELENI al primilor urători de „bun venit”…
    Eu, trecând pe aici pentru a vedea, recunosc, cu surprindere, lampa aprinsă, venind dintre prieteni de pe un blog de suflet unde rămăsei un fel de cicoare numai bună de înlocuitor pentru cafeaua cea tare plecată să-şi sărbătorească puiul la cei opt anişori ai săi, am remarcat că… era vorba despre… PRIETENI…
    Hmmm… se pare că diversioniştii şi mânaţii de ură se-nalţă-n zbor mai greu decât cei mânaţi în sbor de aripi de albi porumbei… 😉

  13. Bine ai revenit,Corina.Mi-e cam jena sa tutuiesc ,dar mi s-a spus canva ca asa se obisnuieste pe net.
    Mi-a cazut bine cand am aflat ca in Ardeal te simti intotdeauna bine si chiar m-am umflat in pene,pardon,blanita. 🙂
    Nu sunt o simpatizanta a politicienilor si nici nu-s priceputa in ale politicii,dar am incredere si-mi plac cativa politicieni.Am cunoscut aici pe Corina Cretu,politician si europarlamentar,dar mai intai om.
    O saptamana buna si sa auzim de bine despre Romania de la Parlamentul European.
    Gabi.
    O melodie care cred ca se potriveste vremurilor in care traim.

  14. Bine ai revenit, sa-ti mearga bine si sa ai succes! Daca poti trece pe la spectacolele noastre mi-ar face placere. Vezi ca in gardul teatrului, cei care pot sa-si declare iubirea isi prind 2 lacate si arunca cheile. Spune-mi cand vii si chemam televiziunile sa surprinda momentul de gingasie al unui parlamentar european. Te asteptam cu drag si inca o data, bine ai venit!

  15. Multumesc frumos, Mihai. Scuze, abia acum vad mesajul tau. Iti doresc si eu numai bucurii si multe realizari, atat pentru tine cat si pentru cei dragi tie. O sa vin la teatru cu siguranta, ne adaptam noi pentru un sfarsit de saptamana. Dar vin pentru tine si pentru ceea ce faci, nu pt televiziuni. 🙂
    Iti doresc o duminica frumoasa si o toamna rodnica, numai de realizari si impliniri.

  16. @Corina Cretu. De nerebdare să-ţi urez bine ai revenit, mi-a luat-o înainte tastatura! Mă bucur că eşti relaxată, după o vacanţă frumoasă şi gata de a relua o activitate meritorie. Te pup cu drag!

  17. Si voi mi-ati lipsit. Imi pare rau ca am lipsit atat, dar sper ca mi-a prins bine. Va urez o seara frumoasa si de-acum sper sa avem timp sa conversam mai mult.
    Roxana, Simona Ionescu, Ina, Mordechai – sper ca si voi ati avut o vara frumoasa si sunteti odihniti. Va pup cu drag.

  18. Pingback: Blogosfera despre MONA MUSCA « MONA MUSCA

  19. Draga Corina, vestea minunata ca ai revenit in virtual mi-a inseninat inceputul de saptamana si toate zilele ce vor urma 🙂
    Bine ne-am regasit si iti urez un debut in forta a activitatii parlamentare !
    Floarea prieteniei noastre zambeste in soare si se inalta viguros printre mugurii gradinilor noastre de suflet 🙂
    Impliniri rodnice pe toate planurile si o toamna bogata in realizari !

  20. Multumesc, Pescarusule. Iti doresc si eu numai bucurii si impliniri, sa ai o toamna minunata si sa fii la fel de inspirata ca intotdeauna. O sa dau o fuga pe blogul tau, sa vad cu ce ne mai incanti. O zi frumoasa!

  21. Pingback: Şi Îngerii strigau « Isabellelorelai’s Weblog

  22. Bine ai revenit draga Corina!dupa cum vad multi Timisoreni ne-am regasit pe blogul tau. Multi dintre noi ti-am dus dorul,ti-am simtit lipsa dar,prietenia si respectul ce ne leaga a facut sa fim bucurosi la gandul ca zile de vacanta meritate si-au gasit locul si-n ograda ta.
    O saptamana precum ti-o doresti sa fie si-un gand bun pentru tine,din acest colt de tara!

Lasă un răspuns

