Emisiuni

Redau mai jos cateva inregistrari din emisiunile consacrate conflictului din Fasia Gaza si crizei gazului, la care am participat ieri:

„Briefing” – B1 TV:

„Saptamana de stiri” – Antena 3:

4 gânduri despre “Emisiuni

  1. Nu-ncetez sa ma minunez de ‘coerenta’ politichiei romanesti.

    Daca-n emisiunea TV la care a participat Corina s-a comentat despre declaratia lui Putin ca o palma daca administratiei romanesti,
    proaspatul premier ne spune ca:

    „Putin a exprimat dorininta Rusiei de a livra gas catre Romania in mod direct, in urma unei discutii telefonice cu Basescu”

    http://www.bucharestherald.com/economics/40-economics/1541-boc-putin-expressed-russias-will-to-supply-gas-to-romania-directly-after-a-phone-conversation-with-basescu

    Acuma, o fi sursa de presa, Boc, Basescu sau Putin ‘divina’, greu de precizat. Totusi, Putin i-a spus ziaristului sa ii transmita propunerea
    Presedintelui (Basescu), ca si cum discutia asta nu avusese loc, desi Boc ne asigura ca a avut.

    Pe de alta parte, daca propunerea lui Putin ar fi fost serioasa, ea ar fi aparut la Headline News la toate marile agentii de presa.Pai
    nu-i de colea sa ii dai mina libera Romaniei sa impuna Ucrainei pretul sau la gaze rusesti venite direct din Rusia in Romania. Si oare
    pe unde ar fi venit „direct” acele gase rusesti, prin ce conducte, daca nu prin Ucraina?

    Pina la urma mie mi se pare ca Basescu, Boc si compania guvernamentala „stinga-dreapta” au picat de clovni. Stim de ce.

    Oare asta este modul in care Putin ii spune „do svidania” lui Basescu?

  2. DE PE BLOGUL MEU:
    Am venit acasa si, avizat fiind, m-am uitat la B1 tv, ceea ce nu fac deobicei, pentru a vedea si asculta ce spune Corina Cretu – era si Claudiu Saftoiu – despre situatia dramatica din Gaza. Mi s-a parut interesant! Cred ca am s-o rog sa ma lamureasca cum functioneaza mecanismul adoptarii rapoartelor in comisiile Parlamentului European. Am inteles ca, cel putin in grupurile politice, punctele de vedere sunt diferite. Acolo sunt partide din tari diferite. Apoi in comisii trebuie sa se regaseasca atat pozitia grupului politic dar si cel a partidelor nationale. Nu stiu cum functioneaza, mi se pare interesant.

  3. Pingback: Pe lângă excepţii « Sătmăreanca

  4. Corina,
    Dacă te admir pentru ceva, e pentru că tu, Corina Creţu, continui să spui lucrurilor pe nume ! Am spus eu bine, rara avis, floare de colţ, ca să citez şi clasicul Baci în viaţă !
    Felicitări şi mult succes în continuare !
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

Lasă un răspuns

