New Europe

nerope_s

Click pe imagine pentru a o mări.

Va semnalez un articol care a aparut azi in ziarul de limba engleza editat la Bruxelles, „New Europe”. O zi frumoasa tuturor!

3 gânduri despre “New Europe

  1. Corina draga, esti o prietena deosebita, un OM cu o personalitate si cu o energie extraordinara, cu care ne mandrim.
    Orice aparitie a ta in presa interna sau internationala nu poate decat sa ne bucure si sa ne ofere un semn al normalitatii.
    Mult succes, putere si incredere in arena luptei europarlamentare!
    Iti suntem aproape 🙂

  2. Multumesc, Cora. Imi cer scuze ca nu prea am mai dat semne in ultimul timp, nu prea am mai apucat sa intru pe bloguri decat foarte pe scurt. Imi pare rau ca nu reusim sa comunicam mai des si poate sa ne si revedem, noi, toti prietenii de pe blog. Dar sper ca ne vom elibera dupa campanie si vom putea sa ne revedem.
    Multumesc pentru cuvintele calde si pentru aprecieri, iti doresc si eu tie, cu drag, sa ai numai bucurii.

Lasă un răspuns

