Interviu New Europe

theu

9 gânduri despre “Interviu New Europe

  1. Ne mindrim sa va vedem si in presa straina .Felicitarile noastre. Va multumim ca ne-ati cautat,si ne-ati scris pe blog.(binenteles ca am fost cu totii buluc cu ochii pe ecren).

  2. Felicitari Corina, ma bucur ca te vad si in presa internationala!! Un om de toata stima si admiratia!!

    P.S. Imi place foarte mult poza.

  3. Multumec inca o data pentru urari si pentru felicitari. Asa cum am mai spus, sustinerea prietenilor mei de pe blog a contat foarte mult pentru mine.
    Va doresc o zi frumoasa tuturor si numai bucurii.

  4. Felicitari, Corina! Ma bucur din suflet pentru reusita ta, ma bucur ca PSD a castigat aceste alegeri. Cred ca este un minunat cadou pentru tine in aceasta luna 🙂
    Imi pare insa rau ca prezenta la vot a fost atat de scazuta si mi se pare ridicol felul in care alte partide au incercat sa isi atribuie victoria.
    Succes in continuare! Sa ramai la fel de apropiata de oameni cum te-ai dovedit intotdeauna.
    ps. Si iti doresc ca acum, in sfarsit, dupa acest tur de forta, sa ai parte de un concediu frumos si insorit. 🙂

  5. Multumesc din suflet, Mioara, pentru cuvintele tale de apreciere si pentru sustinere. Sper ca si tu esti bine. Iti doresc numai bucurii si fericire – si tu sa ai succes si numai realizari!

Lasă un răspuns

