Multumiri

Va multumesc din suflet tuturor prietenilor care mi-ati transmis urarile si gandurile voastre frumoase si ati tinut sa-mi fiti aproape pe blog si de ziua mea. Le multumesc Sibillei si lui Forevergreen pentru postarile lor, de asemenea, gandurile mele de recunostinta se indreapta spre Viorica Buda, George Serban, Darius, Bibliotecaru, Pescarusul argintiu, Lucia Verona, Gabi Savitsky, Diasporean, Isabella, Mioara, Ciprian, Dacy, Dan, Loredana, Roxana Mocanu, Octav Pelin, Monica, Lucia, Matilda, Dacul liber, Ady Borna, Marc Antoniu si Lucas.

Ma bucur sa va simt aproape si sper ca si in noul mandat europarlamentar sa fim aceeasi comunitate de discutii si schimburi de idei ca si pana acum. Tuturor tin sa va transmit urarile mele de bine si afectiunea mea! La Multi Ani!

7 gânduri despre “Multumiri

  1. mai binemai tarziu….
    La Multi Ani si multa sanatate .Si de-a fi sa fie,toate visele si asteptarile dvs. frumoase sa devina realitate.
    Traditiile noastre populare ne spun ca suntem aici cu mult inaintea crestinarii …marturie si aceasta sarbatoare a sanzienelor.
    Succes in noul mandat si cu ingaduinta dvs.vom fi aici sa carcotim.

    spedy/25/06/2009

  2. Stimata doamna Cretu, imi cer iertare pentru intarziere. Va rog sa-mi acceptati cele mai calde si sincere urari de bine cu ocazia zilei dumneavoastra de nastere. Toata admiratia si tot respectul pentru dumneavoastra, Doamna!

    La Multi Ani!

Lasă un răspuns

