Declaraţie de presă

Sunt deosebit de onorată de propunerea Organizaţiei municipale Bucureşti, aceea de a face parte, în calitate de vicepreşedinte, din echipa domnului Mircea Geoană. Este o dovadă de încredere şi de apreciere a muncii mele, a modului în care pune în practică principiul parităţii Organizaţia municipală Bucureşti, o organizație la care țin foarte mult și de care mă leagă atâtea lucruri prin care am trecut împreună. Le mulţumesc colegilor mei, însă eu m-am pronunţat deja public pe această temă.

Nu voi candida pe lista nici unuia dintre aspiranții la președinția PSD. E o chestiune de principiu: de 15 ani, de când sunt membră a acestui partid, nu am aparținut niciodată unei tabere, ci mi-am dedicat activitatea partidului în ansamblul său. La Congresul din aprilie 2005 am candidat şi am fost aleasă individual, procedură care mi se pare cea mai democratică şi mai potrivită pentru a da PSD cea mai bună echipă de conducere. Consider că este nevoie de un vicepreședinte responsabil cu problemele europene, dar nu voi candida decât dacă posturile de vicepreşedinţi vor fi definite ca atribuţii şi la ele se va putea candida direct, şi nu pe lista unuia sau altuia dintre candidaţii la funcţia de preşedinte al PSD. 

22 de gânduri despre “Declaraţie de presă

  1. Dragă Corina, după cum spuneam eşti nu în ansamblu ci în profunzime o persoană de caracter şi cu personalitate distinsă şi eşti exemplul a ceea ce ar trebui să fie, să gândească, să simtă şi să reprezinte orice om politic indiferent de culoarea politică, de ideologii sau sex!

    Felicitări încă o dată pentru tot ceea ce eşti ca şi om şi mult succes!

    Mulţumesc pentru faptul că îmi demonstrezi în fiecare zi, că oamenii deosebiţi nu au dispărut şi pentru că astfel aduci o bucăţică de cer senin deasupra sufletului meu!

  2. Iti propun sa propui TU responsabilitatile postului
    Daca toti politicienii ar fii la nivelul la care tu reprezinti Democratia in Parlamentul European atunci lumea ar fi Pasnica si sabiile s-ar transforma in seceri

  3. foarte corect!
    sper ca domnul Geoana sa ramana in continuare presedintele partidului si sa faca putina curatenie prin partid caci trandafirilor au inceput sa le creasca spinii cam mari,nu vedeti Vanghelie ce tepos e?…

  4. Ştiam eu că nu mă-nşel…
    Well done, Corina.
    Dar tare aş vrea să ştiu, tu, de la Bruxelles, vezi mai bine prin ceaţa asta de aici?!
    Că nu se mai distinge nimic clar…
    Există vreo alternativă plauzibilă la e-vanghelizare?!
    Nu s-o spui, s-o confirmi măcar…
    Pentru liniştea noastră, cum scria cândva pe afişe…
    Nu de alta, dar simt nevoia unui adversar politic fair-play al PNL, că duşmani avem destui… Ai democraţiei, vreau să spun!

  5. @ Corina Creţu
    În calitate de cetăţean, vă mulţumesc pentru poziţia exprimată mai sus, demnă de un adevărat om politic. România ar mai avea nevoie de câteva sute de mii de oameni ca dumneavoastră.

  6. sincer, m-am mirat, aseara, cand de doua sau trei ori numele tau a fost rostit, alaturi de dna Andronescu, dna Nassar si evident Marean Vanghelie, ca propuneri ale org. Bucuresti, de vicepresedinti ai PSD, in „echipa” Mircea Geoana.

    Astazi, unui alt candidat, dl. Diaconescu, i s-a pus in „spate” o lista de 17 dintre care, doi – deja – au spus ca nu au fost consultati cu privire la aceasta alcatuire si organizare: Zgonea si Banicioiu.

    Liviu Dragnea si vad ca acum si Mircea geoana au facut un pas inapoi – ca se va candida pe liste deschise (???) ca se va candida pe functii existente ACUM in statut, ca nici macar ora de depunere a candidaturilor nu e chiar atat de fixa…adica consiliul ala de luni a fost cam fix..degeaba.

    obs.1
    Declaratie M.G de ultima ora, pe scarile de coborare din Kiseleff: „imi propun sa aduc partidul la 40%..” – Dumnezeule, atat de rau stam? era in logica lucrurilor sa fim acolo…cat de jos l-a dus?!!!si tot mai vrea???)

    obs.2
    Cristi Diaconescu a a vut un speech super aseara! mie mi-a pacut. am fost printre putinii care l-au ascultat si cred, ca printre putinii care au si inteles ce a spus sau a vrut sa spuna. din pacate.

  7. Catren ameninţător

    Îngrijorat că Ponta vrea să-l “umfle” pe micuţul,
    Pe gânduri stau, pe jar, şi-mi dau cu preţupuţul,
    C-ar fi mare păcat să strici aşa figură de muzeu ;
    Puţin la trup şi minte, ş-aşa bătut de Dumnezeu !

  8. De asa oameni are nevoie RO , de unii care nu fug ca disperatii dupa functii si putere si se dedica mai mult unor idealuri.
    Nimic mai mult decat FELICITARI pt decizia luata !

  9. Bravo Corina. Ai demonstrat curaj, respect si onoare.

    Este o rusine pentru PSD, faptul ca l-au impins pe Ion Iliescu, icon-ul social-democratiei romanesti, sa se retraga. Este la fel de rusinos si grav ca nu asculta sfaturile Domniei Sale, ca dau interpretari meschine ideilor generoase promovate de Presedinte. Cat de ahtiati dupa bani si dupa puterea, efemera dealtfel, trebuie sa fie acesti oameni ca sa nu le pese -pentru ca nu cred ca nu realizeaza- de faptul ca retragerea lui Ion Iliescu presupune renuntarea la principiile stangii atata vreme cat singurul capabil sa imprime o directie ideologica pesedeului este Domnia Sa. Desigur, avand in vedere si momentele tensionate dinaintea Congresului am apreciat si apreciez in continuare ca Presedintele Iliescu nu trebuie sa se consume atat de mult in efortul de a face din PSD un partid care sa se ghideze numai dupa principii si asta pentru ca personal consider ca acei oameni din partid care detin puterea si care se ghideaza invariabil dupa principiul  „da’ eu ce castig din chestia asta” nu merita o implicare in care se pune atata suflet. Totodata stiu foarte bine ca Ion Iliescu este singurul care si-ar da si viata pentru binele partidului , in consecinta nu poate sta deoparte vazand cum se naruie o mare parte din munca sa din ultimii 20 de ani. Dar la fel de bine stiu ca Ion Iliescu nu mai are timp sa accepte o conducere dezastruoasa tip Geoana pentru urmatorii ani. Venise vremea ca pesedeul sa decida: principii si perspectiva unui partid extrem de puternic sau interese meschine de moment. Se pare ca au ales. Ultima varianta. Pentru ca ei nu gandesc in perspectiva: „ce ma iei frate pe mine cu perspectiva, pe mine ma intereseaza ce am in buzunar astazi”. Cat despre binele celor pe care ii reprezinta si isi propun sa-i reprezinte, nici nu poate fi vorba. Este de altfel o palma pe care pesedeul o da intregii clase politice romanesti in sensul ca ei reusesc sa arate adevarata fata a politicienilor. Oameni cu gandire marunta de azi pe maine si nicidecum spirite vizionare capabili de acte remarcabile pentru societatea care le ofera increderea. Poate, cu ocazia asta realizeaza toti ca in politica romaneasca principiile nu au nicio valoare in viziunea celor care o practica. Doar banii-puterea. Este limpede ca un om ca Ion Iliescu nu are nicio miza de genul bani-putere. Visul Presedintelui era sa lase in urma un partid care sa poarte peste ani principiile generoase in care a crezut si pentru care a militat toata viata. Este dezolant sa vezi ca un om care lupta pentru principii este ignorat de cei al caror Dumnezeu este banul-puterea. Si asa cum scriam la inceput, o mare rusine, o lipsa crasa de onoare a celor din PSD care se pretind politicieni dar care in fapt sunt niste papusi manipulate de oameni care detin bani multi si care au nevoie de un partid mare. Sunt convins ca mergand pe linia asta partidul va ajunge acolo unde merita adica in afara Parlamentului. Cei care au cumparat astazi partidul bineinteles ca nu sunt interesati de acest aspect. Isi vor face treaba cu marionetele pesediste pentru urmatorii 3 ani apoi, daca se impune, vor cumpara alt partid…Recunosc, ca inca mai sper ca la Congres, participantii sa recunoasca nu numai formal ci in substanta rolul Presedintelui Iliescu in acest partid. Victoria principiilor impotriva banilor ar reprezenta un semnal extrem de pozitiv si incurajator pentru intreaga societate romaneasca iar pesedeul ar castiga simpatia intregii tari.  

  10. Nu am sa va „felicit” pentru o abordare normala si principiala dar,ma bucur nespus ca timpul si faptele imi demonstreaza ca nu m-am inselat asupra unor oameni si ca din pozitia mea anonima si neprofesionista ,discernamantul nu ma tradeaza.Sunt si oameni carora trebuie sa le multumim ca exista si ,atunci cand putem ,sa-i si sprijinim.
    Cu tot respectul.

    spedy/19/02/2010

  11. Parerea mea este ca daca PSD-ul nu vine cu oameni noi de preferat tineri cu o alta mentalitate, va fii foarte greu sa mai cistige alegerile in viitor.Cei care au condus si conduc si acum partidul nu mai au credibilitate mai ales printre romanii de rind.La celelalte partide la fel aceeasi problema,aceeasi oameni de aproape 20 de ani! Astai drama romanilor ca nu mai au alte alternative ,incredere in politicieni actuali si in institutiile statului.

  12. Dragă Corina…

    am revenit pentru a vă ura multă tărie de caracter şi putere de decizie la Congresul care se pare are mai multe de spus decât ne-am aşteptat…, iar apoi, doresc tuturor social-democraţilor să ne bucurăm împreună de un Preşedinte care să reprezinte cu adevărat valorile şi culorile acestui partid şi ale electoratului său!

Lasă un răspuns

