PSD – sansa unui nou inceput

Va multumesc tuturor pentru suportul vostru si cuvintele frumoase si incurajatoare pe care mi le-ati adresat. Ma bucur sa constat ca, la capatul unei saptamani tumultoase, ratiunea si intelepciunea au triumfat. Sper ca ziua de maine sa confirme acest lucru. Dupa cum stiti, alegerea conducerii partidului se va face individual, conform statutului in vigoare, ceea ce asigura premisele unei competitii transparente si democratice. In ce ma priveste, mi-am depus candidatura pentru functia de vicepresedinte responsabil pe probleme europene.

Dupa doua luni de tensiuni, care au culminat intr-o maniera dezamagitoare si ingrijoratoare in aceste zile premergatoare Congresului, cred ca am ajuns in momentul in care avem datoria, in primul rand fata de membrii si simpatizantii nostri, sa dovedim ca suntem o echipa capabila sa se primeneasca si intareasca, depasind orgoliile si ambitiile.

Cred, de asemenea, ca este cazul sa ne intoarcem cu fata spre viata cetatenilor si spre problemele societatii romanesti, pentru ca ne revine o raspundere imensa ca principala forta de opozitie fata de un guvern care, de la instalare incoace, imbina, in mod inconstient, reaua-vointa cu incompetenta. Categorii intregi de populatie devin, de la o zi la alta, victimele unor politici economico-sociale incoerente, pripite si care ameninta sa aiba efecte extrem de nocive asupra vietii oamenilor si asupra echilibrului social si economic.

Un ultim si socant exemplu: dupa ce au batjocorit neputinta pensionarilor, dispretuindu-le efectiv munca de o viata si contributia la dezvoltarea societatii, dar si la asigurarile sociale, guvernantii pedelisti au lansat o noua aberatie – eliminarea alocatiei pentru copiii ai caror parinti au venituri mari. Masura este discriminatorie, anticonstitutionala si incalca prevederile Conventiei ONU cu privire la drepturile copilului. Pentru ca una e o eventuala diferentiere a alocatiei, in functie de venitul parintilor, si cu totul altceva privarea totala de aceasta alocatie al carei rol este inclusiv acela de a incuraja cresterea demografica, avand in vedere tendintele negative in materie.

Toate aceste erori ale guvernului, deja savarsite sau pe cale de a fi facute, trebuie sanctionate prompt si competent. Pentru aceasta, avem nevoie sa tragem linie, la acest Congres, si sa dam PSD sansa unui nou inceput.

Sper ca maine seara, dupa Congres, sa putem sa-i privim in ochi pe toti cei care cred in noi.

16 gânduri despre “PSD – sansa unui nou inceput

  1. Succes, Corina !
    Da, tu, puţinii ca tine, meritaţi! Întotdeauna vei avea susţinerea mea, a noastră, pentru că tu ai demonstrat nu o dată, că meriţi!
    Alţii însă…
    Dar… sunt tare mulţi cei care au dezamăgit şi-n care electoratul nu mai investeşte dram de încredere. Cum numai ipocrită nu-s, spun lucrurilor pe nume , păcat de PSD şi circul care e acum, cu * social-democraţi * precum Geoană, Vanghelie&co… Vorba d-lui Preşedinte Ion Iliescu, derapaje şi cioflingari şi nu Echilibru… unde s-a ratacit social-democraţia autentică… ? Cu toată sinceritatea, speram un tandem Năstase-Ion Iliescu, care să facă ordine, să reaşeze lucrurile pe făgaş de normalitate, dar…
    stimă şi consideraţie, Corina şi încă o dată : mult Succes ţie în orice demers,
    Sibilla

  2. Doamna Cretu, tocmai am auzit despre candidatura dumneavoastra, va doresc succes. (Tocmai vad la TV ca dl Geoana vorbeste pe acuns la mobil, cred ca cheama niste batausi. Ori poate energia pozitiva, ori poate flacara violet, ori poate pune de un alt whisky cu simpaticul domn Basescu). Dar acestea din urma sunt fleacuri, va repet, va doresc succes.

  3. Corina eu una te-aş sprijini până la capătul pământului, indiferent de deciziile pe care le-ai lua, deoarece eşti o fiinţă inteligentă, plină de suflet, devotată şi raţională…calităţi foarte rare la o singură persoană!

    Cât despre Congres…am impresia că este ceea ce nu a fost niciodată şi reprezintă cu adevărat nucleul unei experienţe de ani de zile de politică!

    Succes şi să auzim de bine!

  4. Refrenul biruinţei

    Mi-e bucuria mare, dorită ca lumina,
    La gândul că frumoasa şi gingaşa Corina
    Este pe şa, strunindu-şi armăsarul ;
    Rămâi cu ăştia mulţi, să le-ndulceşti amarul !

    21.02.2010 la 2:37 am

  5. Nimeni nu cred să doarmă, a dat Bunul Dumnezeu şi-a picat Geoană !!!
    Sper din suflet ca Ponta să facă treabă, să nu dezamăgească, să nu avem dreptate cei sceptici şi PSD să redevină partidul pe care-l dorim şi merităm !
    Felicitări din suflet d-lui Preşedinte Ion Iliescu, AN-ului!
    Corina, suntem cu sufletul lângă tine, aşa să ne simţi, Floare de Colţ ! Sicces !
    Sibilla

  6. Nu stiu ce sa va spun ,altceva decat au spus si vor spune inca multi dintre cei ce privesc cu incredere spre noua echipa de la varful PSDului,dar dupa atata vifor si furtuna in mediul politic,se simte o adiere de primavara.Nu mai pot sa ma entuziasmez .Nu pot decat sa sper intro orientare indreptata spre oamenim,mai ales spre ei si intro colaborare ce se inmpune si chiar este obligatorie, cu fortele liberale pentru asanarea mediului politic romanesc si aducerea lucrurilor in fagasul lor firesc.Felicitari noii conduceri PSD,noii echipe ce va manageria sper cu pricepere un angrenaj puternic dar pana acum,demotivat .Ma astept sa va regasesc in noul bord al partidului ,munca domniei voastre fiind o garantie de onestitate si profesionalism.Sa fie intrun ceas bun .
    Doamne ajuta!

    spedy/21/02/2010

  7. O catastrofă evitată, alta nu

    Lui Berceanu îi alunecă de sub picioare, odată cu stâlpii de susţinere ai catenarei, terenul neconsolidat dintre Valea Albă – Balota unde cu ore în urmă au fost blocate trei trenuri. O catastrofă feroviară a fost evitată graţie atenţiei distributive a mecanicului unui accelerat, nu însă şi catastrofa de ministru menţinut în funcţie de Boc – Băsescu pentru îndeplinirea destinului-distrugerea CFR.

  8. Megaidee

    O a treia căsătorie a lui Ponta cu „frumoasa şi cerebrala” EBa ar fi o mişcare aparent stranie care i-ar asigura acestuia succesiunea sigură la scaunul prezidenţial, concomitent cu formarea unui partid social (ist) de 80 % din psd şi pd, lăsând opoziţiei un pnl plus aripa revenită la matcă: Adrian Năstase felicitându-se in oglindă pentru opera politică a vieţii sale – extraordinară (megaidee) – de la extraordinarul congres psd din 20/21.02.2010.

  9. Bună dimineaţa, dragă doamnă şi permiteţi-mi să vă transmit şi dumneavoastră ceea ce am scris anterior în blogul dlui A.Năstase. Vă mulţumesc şi ne doresc zile cît mai frumoase împreună, din ce în ce mai direct-apropiat!!

    Corecţie gramaticală: Bună dimineaţa, stimat domn! Nu ştiu dacă dumneavoastră sunteţi acel care vă administraţi siteul în totalitate-aşa ca mine(din păcate) deoarece nu mi-aţi răspuns niciodată aşa cum a făcut-o doamna Corina Creţu d.e. Viaţa mea însă a fost şi este însă lipsită de acea dreptate justiţiară şi mai ales foarte pragmatică care îmi şi ne şi vă este atît de necesară(fie că majoritatea nu înţeleg subtilităţile mele şi mai ales nu înţeleg diplomaţia dumneavoastră şi al domnului Ion Iliescu)şi împlinesc curînd, 31 ani(vă las pe dumneavoastră să trageţi concluziile). În spiritul promisiunii pe care i-am făcut-o dlui Ion Iliescu, permiteţi-mi să îmi folosesc ‘diplomaţia’ mea de tip american, dîndu-vă un citat din ‘La vie d’un homme inconnue’ de Andrei Makine: ‘Un interviu cu doamna Putin: ‘Femeile trebuie să prefere un croitor personal, ca să nu întîlnească la o serată o invitată purtînd aceeaşi rochie de Yves/Saint Laurent’*eu prefer Gucci, Versace şi designerii americani şi, pe măsură ce îmbătrănesc, scheletul meu exact ca al oricărui altuia, deci pe care se prind muşchii este normal că îşi schimbă soliditatea şi forma.. vedeţi în ce situaţie mă aflu, adică!!

    • Şi, apropos tot despre ăst Congres: primii io astăzi o ştire despre ‘femeile frumoase’ care au luat cu asalt bărbaţii în congres, prin farmecele acestora(!_) În total, ziariştii au prezentat 15 poze..dintre care, numai 2-3 aparţin într-adevăr unor frumuseţi în sensul clasic al cuvîntului..nu le-am văzut însă şoldurile, fundurile şi restul, în poze, astfel încît să jur cu mîna pe inimă că am dreptate. Restul însă, ţărănci bine clădite şi sănătoase în sensul clasic al cuvîntului nu am văzut..însă am descoperit o uimitoare majoritate romînească de paparude cu obiceiul de a frecventa din greu selecte şi ne-selecte saloane de cosmetică..de ce să ne mai mire că EBA e considerată ‘frumoasă’ deşi seamănă identic cu taică-său? Şi, dacă e să le dezvelim şi minţile..ce mai rămîne, i wonder??Şi, vorba lui Victor despre televizor şi despre tot ce însemnează manipularea asta mediatică una e ceea ce veveriţeşti-ce vezi în realitate şi alta este ce vezi pe sticlă sau în poze..eu nu am avut vreodată frică să mă arăt , deşi merg numai 1 dată pe lună la cosmetică şi doar ca să mă epilez şi să îmi fac manechiura, cosmetice nu prea am şi nici nu prea îmi pierd vremea cu ele, şi nici nu voi avea vreodată, însă de ce oare nu mă cheamă nimeni? Ou sont les neiges d’antant, i wonder?
      Vorbind despre evoluţia în societatea asta, nici nu e de mirare că hidosul ăla Paleologu a fost ales Ministru al Culturii şi un popă solid ‘la Externe.

Lasă un răspuns

