Pentru eliminarea violentei impotriva femeilor

16 gânduri despre “Pentru eliminarea violentei impotriva femeilor

  1. Draga mea doamna,lasati-mi va rog cateva zile timp pana le voi mai explica inca o data sculelor astora din toate natiile ca egalitate in drepturi înseamna de fapt ca fiecare dispune de propria viata si nu are nicio legatura fertilitatea cu simtul raspunderii si cu abilitatea de a găndi corect adica productiv.si culmea este ca nici femeile nu sunt obisnuite să gandeasca asa,dovezi pe blogurile mele.Va multumesc.

  2. Dragul meu Speedy, ce aş vrea să mai respir şi mai ales cît am şi eu nevoie să mi se facă respiraţie gură-l-gură, după atîţia ani de aşteptare..al visului meu cu chip de bărbat tînăr însă fără un nume şi nefiind identificabil de către mine..
    Din păcate, de toţi anii ăştia de cînd nu eu m-am apucat de politică, însă politica s-a apucat de mine!!(a se vedea ‘dovezile de iubire ‘cu camera ascunsă -emisiune în care sunt surprinse faptele politicienilor romîni!!(la Prima TV) mi s-au promis atîtea primăveri..fără să obţin nimic în schimb. Mult mai exact, după ce că sunt ţinută în sărăcie şi mizerii de handicapaţi bătrîni şi impotenţi şi tîrfe(sau maseuze, cum preferi) în aste societăţi, fiind aceştia ori ‘berbeci’ ori ‘lei’, fiindcă consider că mi-am luat deja un angajament pentru P.S.D. din clipa cînd mi-am semnat la sediul din sectorul1 hîrtia de adeziune şi miniştri(i )cu care m-am întîlnit la ultima conferinţă de presă au aflat deja, rezum: *Draga mea doamna,lasati-mi va rog cateva zile timp pana le voi mai explica inca o data sculelor astora din toate natiile ca egalitate in drepturi înseamna de fapt ca fiecare dispune de propria viata si nu are nicio legatura fertilitatea cu simtul raspunderii si cu abilitatea de a găndi corect adica productiv.si culmea este ca nici femeile nu sunt obisnuite să gandeasca asa,dovezi pe blogurile mele.Va multumesc.’
    Şi scriu aceasta după ce, săracă fiind, am făcut la un moment dat în vară publicitate din banii mei dlui Geoană..dar, fiindcă a întîrziat cu plata..în mod public l-am sancţionat!! Şi lumea, zău că m-a ascultat..şi nu l-a mai votat!!(he-he!) Acum însă , îi făcusem publicitate lui Ponta şi am muncit mult prin persuasiune ca să iasă Preşedinte..în detrimentul faptului că eu una am un gust foarte amar lăsat de italieni..pe Mitrea nu-l cunosc, am însă experienţa dureroasă a părinţilor.. aşa că nu am zis nimic. Iar în ceea ce îl priveşte pe Radu Mazăre, scuze..însă nu prea îl văd deosebit de leii şi berbecii cu drepturile tîrfelor şi cu cabinele lor pt. masaj–Şi asta, doamne, mai ales în cazul în care cret… aia de madam Geoană ar fi trebuit să recite ceea ce este demonstrat în ulktimii ani de către medicii străini: faptul că impotenţa îşi are originea şi baza fundamentală în creier şi în psihic..şi, da, societatea în mare este în declin–iar în Romînia..monştrii infertili şi popi!! Atît!!
    Cînd am auzit însă că, după ce l-am ajutat pe Ponta să fie ales, el începe să se gudure pe lîngă P.D.L. prin propunerea lui de a îl păstra pe Geoană ca Preşed. de Senat..mi s-a întors stomacul pe dos!!
    Şi, pt. că tot sunt eu feministă şi caut un jurist care să fie sănătos la cap şi trup însă fără să facă pe medicul vreodat’, să nu credeţi că m-am schimbat cumva în preferinţa raţiunii mele: atîta vreme cît părinţii mei, oricît de idioţi şi bolnavi ar fi-şi, din păcate, sunt!!-totuşi şi-au fost fideli atîta timp, de ce să nu am şi eu pretenţia să obţin un bărbat fidel-adică nedivorţat şi necăsătorit vreodată şi fără de copii şi fără de dorinţa de a îmi face copii!?
    Aşadar, pe Băsescu şi tîrfele lui tîmpite nu le dă nimeni jos..însă pe dl. Ponta, de ce nu, mă întreb?? Atîta vreme cît demonstrează că nu are formaţiunea psihică al domnului revoluţionar(!!) Ion Iliescu, nu, nicidecum..iar voi aşteptaţi de la mine să fac revoluţia pe care ceilalţi ca şi mine o cer, de una singură..sau cum??
    După ce că aţi fost cu toţii şi încă sunteţi atît de impotenţi şi de tembeli-necurajoşi încît nu mi-aţi acordat nici facilităţi nici drepturi însă m-aţi pus la îcomunî pînă acum?? Li, în fiecare an, mi-aţi promis primăveri după primăveri?? Caut un curajos să mă ia brusc de mînă..fiindcă ştie cine suntem şi cine vom fi noi, amîndoi!! Şi, cel mai important, ştie foarte bine că îl vreau..Punct. (şi nici ţigani nu trebuie să fie, nu)

  3. Nu este timp din partea lor, a capitaliştilor ăstora englezo-americani care ne asediază vieţile precum marinarii mucenici-pentru tandreţe? Să ne facă puternice* Mai puternice, să pună egal între noi şi arăboaice-rusoaice-poloneze-romînce sau cum?? Şi să ne facă să alegem între fix 2sau 3 opţiuni: de femeie în casă, de dansatoare a la Radu Mazăre din Brazilia lui condusă de un pantofar-ca şi la noi, de un marinar-sau de independentă cu viaţa în propriile sale mîini în condiţia în care trebuie să îşi mişte fundul cu mulţi pe care nu îi vrea-sau cum??
    Eu una, am trecut prin toate 3 variantele, mai mult sau mai puţin..şi-acum încerc s-ajung o intelectuală MARE(adică matură, atenţie) !! în partidul ăsta terfelit. În timp ce, lumea mă lasă, ca în fiecare an, să mă zvărcolesc la mine-n viaţă şi în cameră mereu..să caut colaboratori ca să fac şi ceea ce mi-am propus şi să cîştig un ban şi să mă specializez, cum începusem în adolescenţă, în lege şi ordine şi relaţii internaţionale!! Şi fac totul în van, de-atîţia ani, fiindcă nici el nici ei şi alţii nu îmi întind o mînă de ajutor..în timpul în care lumea ori habar nu are ori -dacă e de nivel politic-social-înnalt, se teme să îmi răspundă la întrebări..cică parkă aş fi Marius Tucă..sau avocată..în Marius Tucă show!!
    Ei bine, fiindcă sunt femeie, ar trebui să fiu încîntată de lucrurile ăstea care au menirea clară să îmi mîngîie psihicul-numindu-se ‘orgoliu şi fiind deşart, de îi întrebi pe domnii popi(He-He). Şi-aşa ar trebui, binenţeles, dacă s-ar întîmpla precum în romanele de avînt şi de succes intern şi internaţional!! Eu însă, sunt ciudată adică dusă rău..fiindcă eu caut lucrurile pragmatice şi în mod special concrete, fără să mă opresc dracului un pic!!Şi nu îmi imaginez ca fiind succes dacă nu mă întîlnesc după aceea cu el-un cineva şi alţii cineva şi povestesc..şi trec să îmi cumpăr(măcar de la Mega Image şi La Redoute şi cosmetice în farmacii) exact şi toate lucrurile pe care le doresc..fără să dau raportul cuiva!! Şi am pretenţia să mi se facă de mîncare ceea ce doresc şi cum doresc..şi-mi cumpăr brînză Gouda, peşte, lapte şi 2 lîmăi verzi..tocmai fiindcă vreau să îmi fac timp pentru MegaImage numai 1dată pe săptămînă şi numai cînd vreau eu şi pot şi-n funcţie de programul meu despre care nu am kef să dau raportul (aproape) nimănui dar numai celor pe care eu însămi îi aleg(ultima oară, dna. Corina Creţu şi dl. A. Năstase-sic!!) . Şi vin prea obosită după o altă zi de speranţe şi-adorm cu braţul mîngîind cea de a doua pernă care-i atît de goală şi vreau însă să îmi continui lectura ‘Zăpezii’ şi a Hertei Muller cea nu atît de apreciată de către nemţi şi, cel mai mult, ‘Viaţa unui bîrbat necunoscut’ care m-atrage la fel ca toată literatura rusă încă de mic copil-atît de mult. Şi mi-am spălat părul şi habar n-aveţi ce mult nerăbdătoare sunt să vină luni şi să comunic cum-cînd-cu cine vreau şi-mi trebuie-dar cel mai mult, să mă tund!! Şi să mă epilez şi să primesc un Toblerone-to my love-de la un el(!??).
    Dar taică-miu mi-a ascuns şi brănza Gouda Hochland-şi laptele LaDorna fără grăsime-şi lămîile pe care astăzi le-am cumpărat cu drag, din banii strănşi de mine(sic!!) : de ochii ei(pentru a suta miia oare face aşa, de cînd tot stau cu ei) şi îmi petrec, fiecare sîmbătă şi multe zile de luni, în crizele ei şi ale lui..de frică şi de cretinitate şi de neputiinţă, manifestate însă diferit. Şi tot mă-btreb, în van, de-atîţia ani: cine nu vrea să îmi dea timp pentru mine însămi, însă aşa cum vreau? Şi viaţa mea privată, căror cretini este expusă periodic, mă întreb. Şi, pentru ce_ Căci eu, de ce să dau cînd nimenea nu-mi dă nimic!?? De ce??
    Şi-mi amintesc adevărul grăit acum vreo 2 ani de nişte actori bătrăni: romînii(dar şi străinii bolnavi de prea mulţi bani pt. lenea lor adaug eu) sunt o naţie de nemîncaţi şi de pomanagii. Leneşi adică şi cretini precum cîinii obişnuiţi care-l înconjurau pe Cîinele din Inimă de cîine al lui Bulgakov..Şi e normal să scriu, fiincă eu sunt femeie şi sunt o intelectuală amărîtă şi tocmai d’aia scriu, însă ei-ce dracu+ fac, fiindcă eu scriu??

  4. Şi eu îmi amintesc că am început să muncesc, mai mult ca ei-ceilalţi din jur şi fără să mă fi oprit vreodatţ încă de la vărsta de aproape 4 ani, cînd m-am învăţat pe mine însămi singurică şi fără ajutorul nimănui(!!) să scriu şi să citesc şi chiar să calculez niţel..şi nu m-am oprit, nici pănă acum!!Şi eu cunosc că toată viaţa e o muncă, dar nu mă plîng defel!! Decît atunci cînd ştiu că munca fără de tandreţe înseamnă 0..adică minciuni (şi) PD-Liste pe băţ!!

  5. A, şi mai uitai şiva, vedeţi: după ce i-am explicat dlui director-la bancă-de ce sunt P.S.D.istă dintotdeauna şi încă înainte ca eu să o ştiu(scuze că v-am înjurat, atîţia ani dar..sunteţi singurii voi-cei care nu v-aţi supărat..cu cîteva puternice excepţii, desigur)am trecut pe stradă lîngă nişte adolescenţi. ‘Eşti o comunistă! mi-au spus..şi m-au privit înţepeniţi. Şi nu m-aş fi întors..dar curiozitatea şi ceea ce citisem pe blogul dlui Iliescu că i se spune..mi-a stîrnit curiozitatea..şi m-am întors să îi privesc..adolescenţi urîţi şi proşti şi romînaşi descrişi de către actori..cu mutre de tembeli..prin mutrele ăstora de bolînzi tembeli rahitici sau obezi, eu le-am văzut discuţiile acasă cu părinţii şi bunicii şi cu alte rude. Iar cultura mea profundă şi foarte practică din domeniul psihologiei mi-a arătat care este de fapt Adevărul ascuns din gesturile lor: aşa se manifestă poporul şi cetăţeanulş foarte complexat şi nefiind în stare de nimic, vreodatî: se pierde în neesenţial şi în imaginări şi în detalii care nu îl privesc nicicum..de ce?? Simplu..fiindcă nu este capabilă-capabil să înţeleagă cu adevărat(!!) ceva din ce e important şi îl-o priveşte în mod fundamental. Dar..unde nu e, nici Dumnezeu nu cere, aşa-i??
    Aşa-i, însă nouă parcă ni s-a promis că o să trăim bine..nu ni s-a spus însă că trebuie să şi muncim şi, dacă facem constant asta deci fără alte opriri decît pentru iubire între noi-n ici nu ne mai rămîne timp să observăm ceva-pe-altcineva..să trăncănim. Pun punct şi închei aşa.

  6. Pingback: De Mărţişor « Ioan Usca

  7. Pingback: De Mărţişor « Ioan Usca

  8. Nu ştiu acolo cu ce se confruntă femeia, dar în România este clar nevoie de o anume educaţie în şcoală şi de o deschidere în familie, deoarece la noi, femeia ÎNCĂ este învăţată de mică să accepte anumite comportamente ale bărbatului:

    – acesta poate să o înşele, pentru că e normal
    – acesta are dreptul să iasă la una mică, pentru aşa fac majoritatea bărbaţilor
    – acesta are dreptul să i acorde din când în când o corecţie prin bătaie, pentru că femeia merită

    – femeia trebuie să tacă şi să accepte pentru că: e femeie, pentru că toate femeile trec prin asta…au trecut şi străbunica şi mătuşa şi bunica şi mama…
    – femeia trebuie să le facă pe toate în casă pentru că ăsta este rostul femeii
    – femeia nu are dreptul să divorţeze pentru că nu o va mai lua nimeni de nevastă şi toată lumea o va face curvă

    …Cam astea sunt câteva din învăţăturile cu care femeia româncă încă este crescută. Femeia la noi este educată de mică să accepte tratamente care să o înjosească şi să îi atenueze orice urmă de autorespect.
    La noi încă nu există nişte programe clare mediatizate prin care femeile să înţeleagă că au nişte drepturi şi că pot să vorbească, să aleagă şi să plece sau să riposteze.
    La noi în şcoli se ocoleşte a se discuta despre acest aspect social.

    Cred că va trebui să facem nişte programe concrete atât în şcoli cât şi prin legi, prin media, pentru a putea preveni vioenţa în familie şi pentru a putea acţiona împotriva ei.

    • Aş vrea să fiu lăsată să vă susţin practic pe plan politic, în sensul în care încerc să fac parte dintr-o politică de stînga şi de opoziţie care nu înţelege de ce trebuie să luăm acel exemplu american al eliminării importanţei birocraţiei vs. talentele şi preocupările naturale ale individului(dovadă de ce, nici după 1 lună şi 1-2, nu m-au sunat cei din P.S.D. ca să îmi semneze contractul aşa cum vreau eu). În acelaşi timp, caut persoane din aripa stîngă, în special, care să fie interesate să se asocieze cu mine în afacerea mea şi al tatălui meu, ca think-thank-O.N.G. Însă caut, în special, bărbaţi tineri cu mare curaj..îi voi găsi aici mă întreb??

    • Şi one more thing: educaţia ca educaţie, bine, însă d.p.d.v. este relativ facil de rezolvat, atîta timp cît nu ai nimic altceva de făcut decît să devii pisoi-pisică şi să te guduri mai mult decît să muşti. Însă, d.p.d.v. al educaţiei făcute în familii cît şi social, politica îşi spune cuvîntul, atît în grup cît şi individual. Dar îi dîdeam aseară exemplu cu Ucraina dlui Nîstase pe blog, ca să îi amintesc de emisiunea aceea cu ‘Camera ascunsă sau ‘Din dragoste’ la PrimaTV. Aşa că, educaţie-educaţie..e simplu spus de eşti tinerică fără de experienţă-tinerel, însă ai idee cum să preschimbi creierele majorităţii politicienilor(şi-n special acei romîni) care sunt o naţie de poligami şi adventişti şi de mahalagii cretini răzbunători inculţi??

  9. BUN DE TIPAR

    Statu-Palmă-Barbă-Cot

    MĂRŢIŞOARE 2010

    – Un trifoi cu patru foi
    Să vă scape de nevoi ;
    – Dacă ai primit coşar
    Şi necazul e mai rar ;
    – De primeşti un papagal
    Vei fi fată de …Pigale ;
    – Mărţuc de la mitocan
    Parte ai de ‘pelican” ;
    – Dacă ai primit o vită
    Ai să fi mai rar iubită ;
    -Inimioară de primeşti
    Repede te-ndrăgosteşti ;
    -Un joben de gentlemen
    E cam rău pentru himen ;
    – Mărţişor cu două mâţe
    Ce mai fată, ce mai ţâţe !
    – Dacă ai primit o ghindă
    Stai tot timpul la oglindă ;
    – Roata cea înaripată
    Te atrage dulce fată ;
    – Fugi de marţul cu himeră
    Ca să nu ajungi şomeră ;
    – Frunză verde de arţar
    Viaţă de parlamentar ;
    – Ancoră de vei primi
    Iute te vei logodi ;
    – Un mărţuc cu troglodiţi
    Pân’ la toamnă te măriţi ;
    – Mărţişor c-o sticlă vidă
    În curând vei fi gravidă ;
    – Mărţişor cu saxofon
    De mai cânţi la ciocofon ;
    – Clovnu-i dădător de bine
    Şi viaţă cum se cuvine ;
    – Fugi de marţul cu Băsescu
    Şi de cel cu Iliescu ;
    – De-ţi dă turma care paşte
    Până la Crăciun vei naşte ;
    – Dacă-i marţ cu căi ferate
    Stai tot prin străinătate ;
    – E rost “subşef”să ajungi
    Cu marţuri în multe pungi ;
    -Vidanjor dacă primeşti
    Sigur te îmbogăţeşti ;
    – Un buchet de ghiocei
    Daţi-i babei cu cercei ;
    – De primeşti anume „floare”
    O să fi prezentatoare ;
    – Dacă marţul e un ren
    Ai să fi mai mult în tren ;
    – Dacă marţu-i căcărează
    Vei fi, sigur, cea mai brează ;
    – Un chip ca al lui Oprescu
    Să uiţi de “madam Popescu”;
    – Cu doctorul „au mă doare”
    Ai s-ajungi moderatoare ;
    -Mărţişor cu trei coceni
    O s-ajungi la Cotroceni ;
    – De primeşti abecadar
    Vei fi mare…bugetar ;
    – Marţul dacă este tron
    Curând ai să fi patron ;
    – Dacă marţu-i o „banană”
    Vei primi haină de blană ;
    – Refuză un marţ c-o oală
    C-ai s-ajungi în pielea goală ;
    -Dacă marţul e din piatră
    Curând ai s-ajungi la şatră ;
    -Fugi de marţul cel din aur
    Ca Ileana de balaur ;
    – Barza cu puncul în cioc
    De copii să ai noroc ;
    -Un baston ca mărţişor
    Şezi doar la tembelizor ;
    – Un balon plin c-o **şină
    O să ai curând maşină ;
    -Un mărţuc etnobotanic
    Să ai soarta lui Titanic ;
    – Un pirat zbanghiu, olog
    Să ai cel mai ţâţă blog ;
    ………………………………
    Mărţişoare orişicare,
    Să le poarte-n piept o floare :
    Fiică, soaţă, soră, mamă, şi-ncă
    Orice suflet, neaoş, de româncă

  10. „Trupu-mi vărează iar capu-mi iernează”

    Văru Lică dintre garduri când a început să adâncească „problema eternă” avea o „pitagogă” de 60 revoluţii solare, pe faţa căreia, la fiecare “lecţie”, întindea cu respect , batista albă a pubertăţii, astfel că, spunea el : „trupu-mi vărează iar capu-mi iernează !”.
    Cam aşa pricep c-o percep pe destinsa doamnă E.U., din punct de vedere… !

Lasă un răspuns

