Respectarea drepturilor omului (situatia din Gaza)

Un gând despre “Respectarea drepturilor omului (situatia din Gaza)

  1. Postat pe blogul dlui A. Năstase: Revoluţia din Kiev:
    1. Mă întrerup(pentru dumneavoastră, fiindcă atunci eraţi mult mai slab decît acum !!) din învăţatul meu din dimineaţa zilei de duminică(deşi aş fi dorit să fiu în alt apartament ca să învăţ) şi vă mulţumesc pentru că dumneavoastră, ca şef al meu(pe care, alături de domnul Ion Iliescu îl recunosc) aţi făcut înainte să fac eu publică pe siteul-domeniul meu de relaţii internaţionale: asocierea corectă dintre dictatorul şi totodată principele-rege Băsescu şi Revoluţia Portocalie din Kiev.
    2. Permiteţi-mi să fac publică -prin dumneavoastră şi prin postarea de azi pe blogul dlui. Ion Iliescu, ceea ce vorbeam în urmă cu cîteva zile cu domnul director de la ‘austrieciî. Şi îi spuneam că, în ciuda zîmbetului personal şi al modului în care îl managerizez(vedeţi comportamentul meu ca intervievatoare în evenimentul de la Crowne-Plaza Hotel
    ): îsă nu credeţi că, deşi mă susţin financiar-din păcate-părinţii, nu ştiu că risc în ceea ce fac eu, atîta timp cît eu citesc şi cărţi ruseşti şi mă şi uit, din cînd în cînd, la documentare pe televizor, unde descopăr ce mafie cumplită este (şi) în Ucraina cît şi în Rusia, acolo unde statul nu are niciun cuvînt de spus în faţa clanurilor care ghidează 100% dintre afacerile private şi, indirect, din acelea ale statului. Numai că, vedeţi, eu îl aştept pe Fătul meu frumos..cu mult mai mult curaj decît orice proastă din această lume, în definitiv.Vă mulţumesc.

Lasă un răspuns

