Politici sociale – Interpelare catre Comisia Europeana

Am interpelat, zilele trecute, Comisia Europeana cu privire la intentiile acesteia de a se implica in coordonarea politicilor specifice pentru evitarea unei catastrofe sociale in lant, care poate avea implicatii severe asupra UE in ansamblul sau.

Tarile care au aderat recent la Uniunea Europeana sunt, in acest an, cele mai incercate din cauza crizei economice si a efectelor sale sociale. Aceasta contractie puternica se repercuteaza dur asupra populatiei, doi din trei romani zbatandu-se la limita saraciei, in vreme ce Guvernul se dovedeste incapabil sa gestioneze situatia, adoptand masuri sau lansand initiative menite sa accentueze saracia a largi categorii de cetateni si sa afecteze echilibrul social.

Propunerea de eliminare a alocatiei pentru copiii ai caror parinti au venituri mari, incercarea de ridicare a varstei de pensionare pana aproape la nivelul sperantei de viata si intentia de penalizare la pensie a femeilor care opteaza pentru concediul de maternitate reflecta incompetenta si lipsa de viziune in fata recesiunii, dar si a perspectivei crizei sistemului public de pensii – unul din cele mai nesustenabile din UE – si a crizei demografice, in conditiile in care Romania va fi printre tarile membre cele mai afectate de imbatranirea populatiei – am aratat in interpelare, cerand implicarea Comisiei, intrucat  gravele dezechilibre economice, sociale si demografice sunt specifice mai multor state noi membre, afectand un numar tot mai mare de cetateni ai Uniunii.

In momentul in care formulasem aceasta intrebare scrisa, nu aparusera inca noile „idei anti-criza” ale cabinetului Boc: propunerea de impozitare a veniturilor persoanelor cu dizabilitati si coplata din sistemul de sanatate. Prima dintre aceste masuri mi se pare inumana, iar cea de-a doua vad ca are o motivatie jenanta: sa descurajeze aglomerarea inutila a spitatelor de catre ipohondri. In sfarsit, aflam care este, de fapt, marea problema a sistemului nostru medical: ipohondria. Iata un motiv in plus pentru care cred ca institutiile europene trebuie sa aiba competente sporite si un rol mai important in coordonarea unor domenii esentiale pentru echilibrul economic si social.

12 gânduri despre “Politici sociale – Interpelare catre Comisia Europeana

  1. Draga şi stimata noastră doamnă, permiteţi-mi să vă postez ceea ce am scris în ‘Ce mai spune presa’ ca o urare pentru intelectualul adevărat care mîine va împlini 80 ani. Vă mulţumesc şi vă doresc să îi puteţi ajuta pe toţi, din ce în ce mai mult. AmiN!!
    Preluat de pe blogul meu cu statut 1/2 juridic adică foarte aproape de a fi transformat într-un ONG de tip american pragmatic şi think-tank:

    Şi permiteţi-mi să mai adaug ceva pentru co-naţionalii noştri de-afară de Bucureşti, stimată doamnă Gabriela. Astfel, preiau de pe blogul domnului Ion Iliescu -Preşedintele real al acestui partid stîngist doar în teorie, pînă la urmă, ceea ce am discutat cu cel mai fervent ‘admirator’ al domnului Ion Iliescu. Postez aici:
    Victor Says:
    02/03/2010 at 11:40 am
    Desi am priceput ca daca scrii Alber Eisenstin in loc de Albert Einstein oricine isi da seama ca este vorba despre o mica eroare gramaticala-in afara de mine, rauvoitorul- si intrucat sunt convins ca e plin netu’ de materiale in care este vorba despre “Siensciewicz” carora de-astia ca noi care copiem ce scriu altii le dam un paste dupa copy pe propriile bloage, totusi, desi ca de obicei am apelat si la prietenul lui Vanghelie, Goagal, nu inteleg-iarasi!!!- care este diferenta dpv semantic intre amin in ebraica si amin sa zic in romana. Si daca nu este niciuna de ce vorbim de traducerea din ebraica? Dar cred ca imi bat capul prea mult cu amanunte si mult mai importanta este soarta pesedeului.

    Vă cer scuze că vă confundasem cu altcineva, domnule Victor-Vanghelie. Ne vedem mîine la sala de forţă, ca să vă explic cum anume trebuie să colaboreze cultura ţigănească involuată şi politeţea omului civilizat, din toate naţiunile?? Deja mă plictisesc schimbările dumneavoastră bruşte de personalitate..care nu vă diferenţiază de nişte tîrfe-pe toace-ca Udrea şi Roberta Anastase. Eu zic să vă vedeţi de treburile dumneavoastră şi să nu uitaţi să le explicaţi copiilor domniei-voastre să nu se mai joace cu parolele mele de pe internet..fiindcă eu una sunt săracă şi în pixuri şi hîrtie pe care să le folosesc îmi a nota codurile, de fiecare dată, deşi le reţin perfect..deci nu mă mai duceţi nicidecum. Şi încă un lucru: eu una sunt Social-Democrată fiindcă am învăţat cu mintea mea să fiu..aşa încît vă atenţionez: dacă vă mai puneţi hormonii înainte a unei acţiuni, nu îmi faceţi rău mie, însă acelor oameni adevăraţi de orice categorie socială, care mă susţin. Ah, să nu uit: fiindcă tot cunoaşteţi atît de bine ştiinţe cognitive(precum Mircea Miclea şi dl. Vlădescu S. şi Dănuţ S.R.L. , bănuiesc) am studiat în adolescenţa-mi(acum vreo 12-13 ani) şi după Caballa evreilor. Amin în ebraică înseamnă ‘Aşa să fie’ şi Ami Neagoe este numele meu real. AmiN.(vă pricepeţi cumva şi la impactul de marketing al brandurilor, d.p.d.v. al relaţiilor internaţionale).Sau să închei ca dumneavoastră, printr-un Sictir!!

    P.S. Nu ştiu ce v-am făcut, însă ştiu ca orişicine că ţiganii sunt un popor răzbunător. Aşa încît, mai bine vă vedeţi de treburile dumneavoastră zilnice care vă copleşesc prin responsabilităţi-ca pe oricare alt romîn, de fapt) şi le faceţi educaţie ţiganilor dumneavoastră care, de cîte ori sunt supăraţi pe mine, nu îmi acordă prioritate pe trecerea de pietoni. Ami N.

    @ dl. Ion Iliescu: Stimatul şi dragul meu domn, cunoaşteţi ce puternică este intuiţia mea, cînd nu sunt presată din exterior şi chiar interior. Cu toate că sunt Social-Democrată adevărată(precum scrie în Wikipedia şi în cărţi despre acest curent filozofico-politic-social) şi tocmai de aceea, nu cred în Violet, vă rog să luaţi citatul meu din cartea lui A. Makine referitor la politica făcută la vîrsta de 80 de ani şi nu de către toţi la fel..precum urarea mea cu ocazia acestui eveniment. Vă mulţumesc şi vă doresc mai mult, la fel ca tuturor acelor care mi-au dovedit mie personal şi nu întregii societăţi, că trebuie să îi respect. Amin!

  2. Corina dragă…inuman este cam tot ce „gândeşte” (sau mai bine spus ce NU GÂNDEŞTE!) acest guvern pentru populaţie…
    În afara faptului că habar nu are încotro se îndreaptă, ce măsuri anti-criză să ia, în afara faptului că se bazează doar pe supra impozitare şi pe mărirea numărului de şomeri…guvernul Boc-Poc…nu are soluţii, iar ceea ce este mai grav e că nici nu acceptă soluţii de la cei în măsură să i le dea!!!

    La acest guvern merge de minune proverbul:

    „Prostul dacă nu-i fudul, parcă nu e prost destul!”

    Legi sociale nu se ştiu da în ţara asta. Nu de PD şi de acest guvern mizerabil care ne aduce la sapă de lemn şi la soluţii exasperate.
    Legile sociale în România au fost înfundate mereu de ordonanţe de guvern antisociale şi anti constituţionale.

    Oamenii cu venituri mici trebuie să se roage să le ajungă banii să poată să:

    – îşi plătească întreţinerea să nu fie adţă afară şi din casa pe care o au
    – se înveţe cu frigul, cu căldura, cu boala, pentru că dacă se îmbolnăvesc vor trebui să plătească spitalizarea
    – se înveţe să meargă pe jos pentru ca în loc de bilet să îşi cumpere un sfert de kilogram de carne…să facă o tocăniţă lungită să îi ajungă de foame
    – se chinuie să ţină pasul cu copii la şcoală sau să îi educe în aşa fel încât aceştia să realizeze că trebuie să înveţe, pentru că nu îşi permit profesori particulari
    – lucreze peste program să nu moară de foame
    – se mulţumească cu 50 ROn alocaţie pentru copil…că doar e de ajuns să îl ţii în şcoală, să îi cumperi garderobă şi cărţi
    – trebuie să spere că vor trăi la infinit ca să se poată şi ei bucura de o pensie…şi aia de rahat!!!

    Bătrânii noştri au ajuns bătaia de joc ai unui guvern incapabil şi inconştient!
    Bătrânii noştri pe care ar trebui să îi alinăm, să ne bucurăm de ei, de bătrâneţea lor au ajuns să cerşească prin pieţe după ani de zile de muncă şi să tragă de la gură pentru a-şi permite să moară în casa lui să nu fie dat afară!!!!!!!!
    Bătrânii nu mai au cum să se bucure de bătrâneţe…pentru că nu mai au aşa ceva! Au doar bătaie de joc, umilinţe, tristeţe…

    Nu sunt legi sociale…nici măcar pentru tineri….
    Nimic şi nimeni nu încurajează tinerii pentru a avea o familie. Locuinţele sociale sunt cum sunt, chiriile sunt menţinute cum sunt menţinute…de piaţa imobiliară, una dintre cele mai scumpe din Europa şi aş îndrăzni şi din SUA…, alocaţiile sunt mici şi foarte mici…, mamele care lucrează la negru nu au decât 200 ron pe lună concediu maternal, iar cele care lucrează sunt neîndreptăţite şi umilite…
    Servicii nu se găsesc, diplomele nu contează, locuinţe nu, ajutor pentru vârstnici şi copii nu… vai de viaţa noastră! Mă mir că mai rezistăm să nu dăm cu instituţia guvernamentală şi parlamentară de pământ!

    Nu mai aduc în discuţie bolnavii de boli grave: leucemii, tumori, cancere… ei stau la rând pentru viaţă şi uneori mor aşteptând!

    Indiferent cât eşti de capabil ca şi tânăr, cât eşti de muncitor sau intuitiv, în această ţară nu poţi face nimic.
    Nu există programe care să te sprijine şi să te ajute nici când vrei să deschizi o firmă…culmea…asta ar fi un ban în buzunarul statului. Mă ajută el la început să cresc…un an măcar, iar eu îl ajut apoi, dar nuuuuu, de ce să se susţină economia când e mai uşor să laşi firmele să se închidă şi să distrugi tot??????

    Asta este moştenirea pe care o va lăsa acest guvern inconştient nouă şi copiilor noştri!

  3. Felicitari, Corina! Foarte bine spus.
    Te rog sa fii insistenta pe aceasta tema.
    Uniunea Europeana are tendinta sa absolutizeze rolul statelor din doemniul protectiei sociale si nu este bine.
    Daca se vor trezi prea tarziu, violenta sociala si radicalismul politic vor fi de neoprit.

  4. Draga noastră doamnă, permiteţi-mi vă rog să dovedesc prin următoarea mea pagină de roman-nepublicată nici acum, după 5-6 ani: că totul este reciproc. Vă mulţumesc.
    Ţ..(from t. Window Paper) Dar până la urmă suntem cu toţii oameni însă niciunul dintre noi nu este lăsat să se dezvolte astfel. Şi-atunci, tot din punct de cedere politic analizînd, ne transformîăm încetul cu încetul în altceva şi o facem fiecare separat dar şi în grup. Astfel de pildă, la început a fost moda copilăresc-prostească de a ne transforma fiecare în fragmente de zodiac. Adică în bucăţele micuţe, uşor de ales şi mărunţit de cître copiii lor prostuţi şi mult incompetenţi tardivi. Şi prea pustii. Pînă la urmă însă deducem că totul pleacă de la Putere şi de la exact acelo nivel prea individualo-genetic de acceptare ale limitelor ei.
    Eu de exemplu puteam să aleg a deveni printre cei mai puternici mutanţi din întreaga lume pămînteană, acum vreo doisprezece-treispr3ezece ani cînd am fost pusă să renasc. De aş fi avut însă întreaga susţinere internaţională şi mai ales pe aceea naţională care să îmi furnizeze bani să mă refac precum de exemplu au făcut-o cu Bruce Lee, dacă aceleaşi politici naţionale şi mai ales acele naţionale care se continuă prin centru-dreapta şi acum m-ar fi lăsat, viaţa mea ar fi fost cu totul şi cu totul alta pînă în prezent şi mai ales în continuare acum.
    Societăţile şi cel mai mult această societate romînească de analfabete şi handicapaţi cel mai mult mental, nu m-au lăsat. Iar eu a trebuit să accept să fiu şi să trăiesc exact ca cei majoritari adică obligatoriu să mă clădesc exact ca ele-ei astfel încît să nu cîştig nimic din ceea ce doar eu merit şi meritam pe drept, încă de la-nceput!!
    Crescînd apoi, ne-am transformat fiecare într-un animal şi fiecare cu limbajul lui de ne-nţeles. Cu toate acestea, pe plan teoretic cel puţin am învăţat că are succes acel care cunoaşte atît limbaje de animale dar mai ales de om. Şi aparenţa umană întotdeauna va conta.

    Şi pînă la urmă, tocmai fiindcă ne zbatem fiecare să rămînem atît de individual de proşti, sfărşim prin a ne juca mereu, precum nişte tembele şi tembeli. Şi iată deci cum, lumea în ansamblul acesteia este condusă de către copiii imaturi.
    Dar azi este duminică adică este ziua în care ar trebui să ne odihnim cu ei şi, cel mai mult cu noi. Am dus-o în schimb pe maică-mea de dimineaţă la biserica unde ne clădeşte şi mai ales învaţă să îmi clădească mie drumul vieţii, de ani şi ani. Şi se lasă de atîţia ani de zile ‚învîţată’ de către moşii şi babele handicapaţi şi chiar de către ‚copii’.
    Şi eu îmi calculez plîngînd fiecare minuţel şi mult aş vrea şi eu să am cu cine şi mai ales cum şi pe unde vreau şi într-adevăr îmi trebuie, să îl cheltui eu.Şi mă gîndesc că tare mi-aş dori să mi se poată calcula durerea mea vreodată şi fiecare minut din ea să se preschimbe într-un diamant prea pur de valoros. Însă în timpul ăsta încep să aud: ruşii ne-au luat atîtea şi au dus la ei..încercînd astfel să mă şi mai ales să se convingă că eu nu fac parte din politica de stînga şi într-adevăr nu am dovezile birocratice ca să le-o şi dovedesc. Fiindcă aşa-i romînul, nu a privit vreodată ca fiind firesc jocul dintre cîştigător şi învins şi mai ales dacă aceste avantaje au fost de partea celui mai inteligent. Ce rost să mai aibă lupta anti-birocraţie propusă de către americani şi de către ‚stîngiştii’ ne-haiduci(adică care sunt diplomaţi şi şmecheri atît cît trebuie de mult), dacă ne lăsăm conduse şi conduşi de către casierele şi proştii birocratici care alte semne pe hîrtie de fapt, nu înţeleg..!? Şi eu am ajuns la capitolul al al 13lea a cărţii lui Orhan Pamuk: ‚nu îmi discut credinţa cu un ateu’. Şi acesta este de fapt capitolul care urmează după cel de al 12lea intitulat: ‚Trista poveste al lui Necip. Dacă Allah(adică Dumnezeu) nu există, ce tîlc au nenumăratele suferinţe îndurate de cei sărmani?’
    Şi, spunând acestea, mă gîndesc la a face o asociere verbală cu unele dintre cuvinte ale Papei Carol al 2lea despre declinul Europei de atunci şi de acum: e ca şi cum ai încerca să înveţi pe cineva limba polon’ fără ca această persoană, dezvoltată biologic-fizic precum un om, nici măcar nu îi pasă că nu a auzit de ea. Şi, evident devine în cazul acesta, că pentru acest specimen tot cine şi-a dovedit superioritatea şi de aceea a învins, este un netrebnic şi o nenorocită sau un nenorocit.
    De voi credeţi că eu, mai deşteaptpă decît majoritatea celorlalţi ‚cu sau fără de hîrtii’ fiind, trebuie să accept prostia generală care mă trage în jos împreună cu voi, de credeţi că opoziţia, precum diplomaţia, înseamnă a spune în exclusivitate ‚nu’ sau ‚da’ fără să aduc vreodată completări sau să reformulez ceea ce am convenit şi cei cu ‚nu’ şi cei cu ‚da’, înseamnă că nu aţi jucat vreodată şah sau că nu ştiţi care este diferenţa clară între credinţa catolică creştină şi aceea de marinar adică ortodox. Ami N!!
    Şi, ca să mă reîntorc la superba ‚Zăpada’ al preferatului meu Pamuk, concluzionez toată această redactare printr-o analiză a acestei cărţi realizată de către New York Times: ‚ Will addressing horizontal inequalities reduce the likelihood of political violence?’
    Dar, pentru ca să vă răspund, mă reîntorc la studiul antropologic al conceptului de ‚politică’ făcut de Wikipedia al acelui american căruia îi doresc succes în dezvoltarea unor platforme eficiente de verificare şi de punere în practică ale informaţiilor , apoi la cel care îmi este necesar mie în primul rînd despre semnificaţia complexă al Tratatului de la Lisabona şi apoi la articolul meu din Encarta referitor la ‚Brain damaging’ şi ‚Despre Networking’.

    • Fiecare cu mintea lui..numai politikia ne reuneşte pe toţi.(nu se spune ‘zît’ veveriţelor..nu merge..nu te-a învîţat maică-ta să nu fi încrezut cînd vorbeşti cu cineva? Degeaba te-am ales noi, oamenii cinstiţi, să ne conduci în partid??
      (P.S. Nu mi-au plăcut niciodată tipii ăia care o pun pe mama sau pe soacră să vorbească pt.ei..sau care locuiesc cu ele..no!!)

  5. Motan fără paravan
    Stam la curte, cu chirie, claie peste grămadă, noi şi o mâţă gri adoptată cam la 6 săptămâni după ce-i dădură ochii, pentru ea locaţia fiind raiul pe pământ. Asta până-ntr-o zi când un curent ascensional de stânga ne regrupă la bloc. Mâţa fu reciclată educaţional : cu tăviţă, nisip ca să-şi ascundă “ieşirile”, până la formarea deprinderilor corecte, potrivit civilizaţiei „cubiste”.Trecu o vreme până ce hormonii felinei începură a face tumbe, deveni sexual agresivă asupra gleznelor înciorăpate ale colocatarilor de care-şi freca statul mai abitir de cum o fac, pe sticlă, persoane aflate în aceiaşi suferinţă. Asta-i treabă serioasă mi-am zis; poate să dea-n zmuceală de-i tărăgănată.
    Un zdrahon de motan tigrat din preajma blocului, cu ochi câţi avu Nelson, blând şi recunoscător pentru traiul zilnic îndestulat pe care i-l asiguram, fu înşfăcat şi adus în holul voit întunecos al apartamentului, şi-n clipa următoare primi jertfă pe mâţuca arzoaică. La câteva secunde după ce m-am retras după uşă, urechile mi-au fost agresate de cumplite istericale pisiceşti, semn că săriseră peste preludiu, după care tot aşa de repede se aşternu liniştea. Revenit în hol, am aprins becul, am recuperat motanul pe care l-am readus în spaţiul vital, gratificându-l cu pielea de la un hartan la grătar recuperată de la pachet.
    Mâţa s-a liniştit iar după 65 de zile dedea să sugă la 7 arătări fragile şi minuscule, rod al primei ei căsătorii aranjate de un sufletist.
    Povestea e mai lungă dar vă las pe domniile voastre să trageţi mâţa de coadă, cu gândul şi la scaiva similitudini !

  6. Re: continuarea articolului meu despre adeziunea mea către politica ‘de stînga’
    V-am scris, zilele acestea, despre cît de social-democrată eu sunt şi cum am eşuat în urmă cu cca 2 luni în încercarea mea de a deveni ‘cu hîrtii complete ‘ membră în partid.
    Dar trebuie să recunosc că am avut la început naivitatea de a crede că: dacă urmez exemplul de curaj şi de inteligenţă şi mai ales formare intelectuală al domnilor Iliescu şi Năstase : voi reuşi imediat.
    Ca orice tînăr însă, am dat întîi cu nasul peste tot adică pe la fiecare partid . Ca să constat că eu, ca tînără femeie de orientare cultă şi intelectuală juridică şi feministă, nu îmi găsesc locul nici în putoarea g-c-rasă din P.D-L dar nici în rahitismul mafiot din P.N.L.
    Urmînd însă drumul propus de domnul Iliescu, eu am ales în adolescenţa mea acum mulţi ani, drumul societăţii ideale şi multi-culturale care se zbate pentru acelaşi scop de a trăi bine cu toţi acei care o merităm fiindcă muncim constant şi care alege să se zbată şi pentru alţii în acelaşi timp. Tocmai de aceea, am crezut că nu voi da greş în P.S.D.- şi nu voi întîlni persoane precum acestea cu care m-am confruntat nu doar pe internet-vedeţi postările de ieri-dar care vor încerca să îmi facă rău!! în viaţa-mi de femeie singură de atîţia ani.
    De cînd însă cu îştia 3 pe care nu i-am suportat nicicînd la fel cum nu îmi plac nici ‘violetele’ acestora nicicum, aici dau exact de aceleaşi lucruri ca în toţi anii trecuţi. De-atunci adică de cînd unul care îşi zice sieşi medic dar apare a fi un egoist netrebnic mă tot confruntă cu lucruri de care mie personal chiar nu îmi pasă şi nici nu îmi va păsa nicicînd: copii şi tineri, ţigani, englezi, arabi şi popi, medici, neisprăviţi, vrăjitoare etcaetera.
    Şi, cu toate că nici măcar ‘maturii’ cum sunteţi voi cei de peste 29 ani nu veţi avea-pe bune-vreodată cît veţi trăi!! nici cultura dar mai ales experienţa mea de viaţă pe care o am eu acum la cei 31 ani ai mei, tot alţii şi altele sunt în continuare recompensaţi pentru ceva ce au şi nici nu vor avea vreodatî., de orice vîrstă ar fi !!
    Iar asta mă întoarce pe mine la situaţia real descrisă de către Orhan Pamuk în cartea sa ‘Zăpada’ din urmă cu mulţi ani. Şi care reuşeşte să îmi reveleze mie lucrul pe care îl gîndeam eu chiar şi la vîrsta mea proaspătă de atunci: că puterea culturii milenare şi al minţilor simple asupra majorităţii ăsteia pe care o întîlneşti aici se întîmplă şi în Turcia şi în Arabia şi în Anglia exact la fel.
    Lucru care ne demonstrează faptul că nu poate să fie depăşitpă doar prin experienţele dificile de viaţă pe care le întîmpini ca om sau ca popor, dacă tu personal nu deţii acel simţ al demnităţii faţă de viaţa ta ca acea a orişicui.
    În ceea ce mă priveşte pe mine, de-acum circa 12 ani se pare că am intrat în vizorul ţiganilor şi al arabilor şi al englezilor care te cer la muncă ‘perfectă-zîmbitoare-fericită- şi mai ales al peştilor şi al tîrfelor care îi plac pe ăştia toţi. Fără să mi-o doresc. Şi care aceşti sunt de fapt tocmai acele persoane cărora le plac ‘fetiţele’ şi trei băieţi sau numai ‘un băiat’-posibil să fie precum Radu Mazăre adică ‘Prinţul’: un argentinian.
    Dar nu ştiu cum intrasem în vizorul lor încă de-atunci, în afară de faptul că, mică dar singură fiind încă de-atunci, doream lucrurile pe care nu mi le mai doresc de mult, cum v-am şi spus.
    Cu toate acestea, mentalitatea jigodiilor ăstora scîrboase a rămas aceeaşi şi asta numai datorită incompetenţelor acestor toţi pentru care însă tot eu sunt acea lovită neîncetat.
    Şi înainte de a vă da un citat din cartea ‘Zăpada’ al lui Orhan Pamuk , vă rog să vă reamintiţi nu doar de acea violetă care, oricît de inteligentă ar fi, nu urmăreşte decît banii şi statutul propriu în primul rînd: ea a amplificat statutul ăsta misogin al fetelor şi golanilor, al dezechilibraţilor mental babe şi moşi, oricît de ‘democrată’ s-ar fi dat. Cu toate astea, vă rog să vă amintiţi că, acele şi acei care au promovat statutul tîrfelor şi al englezilor misogini nu au fost social-democraţii, însă liberalii portocalii-după model de marinar. Ca să concluzionăm tovarăşi: eu sunt femeie iar drepturile la viaţă ale femeii sunt identice în acelaşi mod cu ale unui bărbat. Şi tocmai de aceea, am dreptul să nu îmi placă şi să nu vreau nici fetiţe şi nici băieţi(mai ales 3) şi nici mojici sau medici şi nebuni: care să se bage în viaţa mea aşa cum îmi arătaţi că o faceţi de atîta timp voi cei care vă daţi ‘maturi şi experimentaţi’.
    Şi tocmai de aceea este treaba mea cum vreau să arăt eu ca femeie şi ce vreau eu să fac, în definitiv.
    Dar faptul că eu una am atît cultura cît şi experienţa mult mai mare decît voi şi că muncesc de ani întruna aproape fără pauză şi pe bani extrem de puţini şi fără totuşi să mă plîng atît ca voi: şi că muncesc întruna să vă arăt ce este Bine şi Adevărat iar voi îmi faceţi numai rău, din orice partid şi de oriunde în societate aţi fi: ne demonstrează tuturor că nu veţi fi nicicînd de partea societăţii democrate cu adevărat. Punct.
    Şi că, de cîte ori mi-aţi făcut rău în anii ăştia numeroşi şi continuaţi să o faceţi şi acum(Hotel Samaa pe Bvd. Ion Mihalache d.e.-ieri)nu reuşiţi să vă ascundeţi cultura voastră misogină şi primitivă după faţade de îmedicină’ şi false ‘intelectualităţi’ sau doar faţade de partide, cu orice nume şi de oricare orientare ar fi, într-adevăr. Concluzia nu este d3ecît una: Golani handicapaţi majoritari ce sunteţi şi analfabeţi răzbunători, cînd dracuţ veţi crăpa odat’, cu copiii voştri pe care i-aţi crescut la fel cum sunteţi voi??
    Ce a mai rămas oare din Social-Democraţia adică ce trebuie să fie cu adevărat Democraţia, în Romînia, mă întreb: doar 2 bărbaţi(unul dintre ei tocmai a împlinit 80 ani)şi 2 doamne sau cum?
    Ori mai degrabă, ca să muncim ‘cu productivitate’ aşa cum ne ameninţaseră P.D.L.iştii şi englezii lor în conferinţa cu no.1. de la Crowne-Plaza: îPiaţa forţei de muncă în 2010′ trebuie să-îl citez pe reprezentantul ‘Hay Group susţinut de către Şeitan-Vlădescu-Videanu-Boc: să zămbim mereu cu toţi, să ne purtăm drăguţ şi cu lesbienele şi cu homosexualii şi cu ceilalţi perverşi(inclus aici şi infideli), să ne întreţinem sănătatea perfect!!(cu ce, mă-ntreb!??? astfel încît să fim capabile să suportăm orice: şi frig şi fum şi ore prelungite pînă peste toate, să acceptăm orice şi altele de ăst fel. Şi, conform noilor reglementări EUropene..să nu crîcnim!! O..pa.. Pun iarăşi punct.
    Citez aici din cartea ‘Zăpada’ al lui Orhan Pamuk, pagina 190:

  7. Dragul meu domn, aţi putea începe spunîndu-ne care sunt valorile clare de stînga şi care cele de dreapta şi de centru-dreapta, de la începuturi pînî în prezent, numerotîndu-le aşa, ca la şcoală, ca să fie memorate uşor de către ‘memoratorii de administraţii şi birocraţii din toate partidele-ziarele-televiziunile-mahalalele etc. care habar nu au ce însemnează Wikipedia şi care este importanţa naţională asupra faptului de a cunoaşte foarte bine cel puţin 1 limbă străină de circulaţie largă şi la ce este bună gramatica..transmiteţi-i vă rog d.a. dlui Vanghelie că eu nu sunt răzbunătoare-primitivă-rea precum ţiganii săi şi că nu m-am luat de eol decît atunci cînd a dat semne că vrea să pice într-o extremă misogină..care nu duce spre civilizaţie nicicum. Aşadar, eu nu îi zic nimic de gramatică d.e. dacă nu îmi zice dumnealui, dîndu-se mare cu pîrţile de imbecilitate pe care le are-într-un fel sau altul-orice om. Şi reamintiţi-i că i-am mai scris astea de cîteva ori pînă acum..şi că într-adevăr nu îmi place să mă repet. Cînd sunt în opoziţie şi îmi place o idee al adversarului, de obicei o reformulez..astfel încît să apară o idee ‘de stînga 100%’. Am zis!!*(Mai anunţaţi-l vă rog pe dl. Vanghelie că eu, olimpică fiind, am dat tonul dreptăţii către jurişti şi ziarişti şi i-am determinat să nu se mai ia de agramaţii care dovedesc că sunt foarte inteligenţi(contra exemplu vaca de EBa). Aşa că..potol!!Că sunt sătulă de răzbunări şi să mi se facă numai rău..de către idioţi!! Am zis!!

Lasă un răspuns

