Perturbarile traficului aerian in Europa

Un gând despre “Perturbarile traficului aerian in Europa

  1. Draga mea doamnă, prezentaţi vă rog următorul articol colegilor din PE, astfel încît să înţeleagă mai bine ce am scris eu despre echilibru şi nevoia de umanitate într-o societate care trebuie să fie de tip occidental tehnocrat, dar numai în cazul în care reuşeşte să o împletească corect cu acea orientală: http://www.gandul.info/reportaj/crema-parlamentului-european-transformata-in-mamaligari-si-sarmalagii-5978072.
    Pentru detalii, i-am rugat să înţeleagă corect!! ‘Zăpada’ lui Pamuk, şi (de pe) siteu-mi.

Lasă un răspuns

