Here it is..

14 gânduri despre “Here it is..

  1. FRATIA DE ARME BASESCU -BEN LADEN
    SUB OCHIUL BINEVOITOR AL PRESEDINTELUI SI A SERVICIILOR ROMANESTI SUTE DE CELULE TERORISTE PREGATESC ATACURI TERORISTE. IATA O PROBA A AFIRMATIILOR
    MELE.

    Cotidianul italian “Il Secolo XIX” a publicat in editia electronica ca, in cursul unei anchete a comandamentului operativ special al politiei din Genova, a fost interceptata o discutie telefonica dintre doi suspecti de terorism de origine tunisiana.

    Din convorbire se creiona existenta unei ramificatii a organizatiei al-Qaeda pe teritoriul Romaniei, de unde teroristii ar putea ajunge usor in Europa de Vest si care ar detine inclusiv tabere de antrenament unde luptatorii islamisti ar invata sa foloseasca dispozitivele explozive. Ziarul italian nominaliza trei persoane implicate in Romania: liderul celulei din Europa de Est a retelei, Kamel Abbachi, algerianul Mourad Boussaha si Abdul Baset Suwalem. Potrivit publicatiei italiene, toti sint casatoriti cu romance si ar locui in orasul Galati ( Romania )

    Potrivit ziarului “Il Secolo XIX”, Abbachi avea drept sarcina sa gestioneze transferul de imigranti clandestini catre Italia si Portugalia, in schimbul a circa 1.500 de euro de persoana. El le facea acestora invitatii de sedere in Romania, prin intermediul unui “mijlocitor”.
    Potrivit ziarului italian, suspectii retinuti de comandamentul operativ special al politiei italiene (ROS) au avut contacte cu membrii de prim-plan din terorismul islamic, implicati in atentatele de la Casablanca, Madrid si Londra. Interceptind unul dintre telefoanele mobile folosite de membrii italieni ai celulei, politistii au reusit, in cursul anchetei, sa identifice un numar de telefon prin satelit care era utilizat de Abu Mussab al-Zarqawi, unul dintre locotenentii lui Osama bin Laden, care a fost ucis intr-un raid american in Irak.
    Reported by Robert Horvath for Nippon Press ( Europe )

  2. Toader
    Caderea lui Basescu va aduce bucurie si fericire sufleteasca.
    Va fi un moment de poiezie si unitate nationala.

  3. Are vreo legătură cu cele 2 episoade re-re-re-repetate ieri din ‘Lege şi Ordine’ şi mai ales cu ultimul episod din ‘Soţia perfectă’ pe canalul Hallmark??(cool-looking procurorul din serial şi soţia lui)

  4. Nu demult, într-o zi grea pentru mine, căutând ceva care să mă facă să zâmbesc, care să îmi ridice moralul să pot spune „se poate”… am dat peste un clip… acesta:

    Ţi l-am împărtăşit pentru că ştiu că şi tu ai nevoie uneori de gânduri sincere şi de un zâmbet prietenesc şi…atât :).

    Totuşi, pentru ceea ce se întâmplă acum în ţara noastră şi în lume, acest clip este mult mai aproape de realitate:

  5. Nu demult, într-o zi grea pentru mine, căutând ceva care să mă facă să zâmbesc, care să îmi ridice moralul să pot spune “se poate”… am dat peste un clip… acesta:

    Ţi l-am împărtăşit pentru că ştiu că şi tu ai nevoie uneori de gânduri sincere şi de un zâmbet prietenesc şi…atât 🙂 .

    Totuşi, pentru ceea ce se întâmplă acum în ţara noastră şi în lume, acest clip este mult mai aproape de realitate:

    Îţi doresc o seară frumoasă şi mult zâmbet!
    Te rog să îmi scuzi greşeala din comentariul precedent…nu ştiu ce s-a întâmplat – nu a ataşat linkurile şi clipurile…

  6. Stimata doamna Corina Cretu
    Postarea mesajelor mele a creiat pe langa o fervoare nationalista o panica totala.
    Din zeci de atacuri la persoana mea am selectat cateva mai inteligente.

    VESTI BUNE – PANICA TOTALA !

    D-lui Horvath
    Numele tau vine de la honvezi? Te avertizez ca nu sunt fan Basescu, dar cu teme de prost gust chiar ne plictisesti.Sunt sigur ca ti-a suflat in gura criminalul horty.

    BLOGUL MOGULULUI !
    Despre Horvatii astia ! 
    Nemernicii care se ascund sub asemenea pseudonime nu au demnitate sau ratiune ! Ei isi debiteaza murdariile, mergand pe principiul ca oricat de idioata si incredibila ar fi o afirmatie de-a lor, ea va gasi oricand un teren slab, pe care va incolti si va rodi! 
    Scris de constantin

    Horvat, Tokes , Marco , Frunda , orbam
    Despre Romania asa vorbesc toti ungurii ,observatii cum le seamana declaratiile antiromanesti . Fiecare are tema lui ,dar toate la un loc au aceiasi directie SA LOVEASCA IN ROMANIA

    EROUL BASESCU VA REZISTA ATACULUI AMERICAN UNGUR !
    ………………………………………………..
    CATRE CRITICII MEI
    PARERILE MELE SUNT BAZATE PE DOCUMENTE. SANSELE SA FIE FALSE SUNT NULE SAU APROAPE NULE. FAPTUL CA BASESCU A CORDONAT TRANSPORTURILE CATRE IRAK SI DIN IRAK ESTE PREA EVIDENTA CA SA MERITE CONTRAVERSE. TOT ATAT DE NULE SUNT SANSELE DE SUPRAVIETUIRE POLITICA LA ” SCANDALUL SECOLULUI ” CUM IL DECLARA DOCUMENTARUL CNN IN PREGATIRE. Vineri vor apare noi desvaluiri in New York Magazin care serializeaza cartea scriitorului Victor Nicolae bazata pe interviuri cu mine. http://www.nymagazin.com/
    Robert Horvath
    Urmariti blogul meu http://devanewyork.blogspot.com/

    http://www.devagallery.com/

  7. Corina, dacă ai încercat să-mi smulgi votul cu Leonard Cohen, să ştii c-ai reuşit!
    Dar numai pentru tine…
    Eu votez cu el, necondiţionat, din 1971, pe când avea altă candidată, Suzanne, dacă mai ţin eu bine minte…

    Oricum, înainte tot cu Corina votam, dar candida pentru alt partid…

    Acum… Ce să fac, dacă trebuie, trebuie!

Lasă un răspuns

