Obiectivele de Dezvoltare ale Mileniului

3 gânduri despre “Obiectivele de Dezvoltare ale Mileniului

  1. Culmea este că toate minciunile servite azi în Parlament de către mafia U.D.M.R. şi Băsescu-Udrea-Anastase-Vlădescu-Baconski-Boc sunt aceleaşi neschimbate de cînd aţi început să guvernaţi şi să îmi faceţi rău mereu:
    Primesc acum ştiri din partea Guvernului American: F.M.I. are nevoie de siguranţe, însă nu de tăieri de lefuri şi ale pensiilor normale şi de concedieri. Mie îmi plac avocaţii corecţi..aşa încît haideţi să fie numărul 2(moţiunea de cenzură cu numărul 2) cu mult noroc pentru romîni.
    Şi-mi place numărul 2..de este avocat-diplomat-afacerist sportiv şi sănătos: intelectual profund, moral-dar nicidecum bisericos-şi foarte bine educat.
    Haideţi, citiţi ce-am scris astăzi de dimineaţă şi să scăpăm definitiv de tîrfe, graşi, perverşi, unguri şi pitici. Independenţilor, zău că a fost o perioadă în care v-am crezut mai responsabili faţă de poporul ăsta prea năpăstuit. Pe cînd eraţi membri în P.S.D., începuserăţi să m-ajutaţi să îi ajut pe toţi. Ce s-a-ntîmplat de nu mai vreţi şi doar minţiţi că vreţi??
    Şi, domnu’ piticuţ Bocel, te-am auzit astăzi la radio că le-ai zis oamenilor ‘am fost tot timpul printre voi şi cunosc foarte bine cum trăiţi’.
    -Domnicu’ Boc, permite-mi să te-atenţionez: nu ai fost deloc în spitale şi în săli de operaţii şi în cele mai rele locuri pe Pămînt şi-n Cer cum fui doar io: adică în cele mai urîte momente din viaţă şi singurele care contează cel mai mult, aşa cum am fost numai eu, atîţia ani! Şi te antenţionez: minunea s-a ivit cînd toţi au realizat că încă de atunci îmi merge mintea ‘brici’. Dar evident că nu ai cum să înţelegi un lucru ca ăst..şi, hez! Ti rog să nu mai uiţi: io-s membră P.S.D. şi-mi place şi domnu’Crin Antonescu într-adevăr. Punct.
    …Ideea este numai una*!! şi eu prima!! şi cel mai mult v-am spus-o între toate femeile pînă acum: nu meritaţi să conduceţi pe nimeni (deci nici măcar pe voi) fiindcă voi NU AŢI ŞTIUT VREODATĂ SĂ IUBIŢI ŞI NU VEŢI ŞTII NICICÎND!! IAR EU PRIMA ÎNTRE TOŢI..MĂ LIPSESC UŞOR DE SĂRUTUL VOSTRU DE RĂMAS-BUN..NU V-AM DORIT DECÎT O PREA SCURTĂ PERIOADĂ LA ÎNCEPUT..ŞI NICI NU V-AM DORIT AL 2-LEA VOT..AŞADAR..MOŢIUNEA NO.2 TREBUIE SĂ TREACĂ IAR GUVERNUL TREBUIEŞTE DEMIS. ACUM!! SUNTEŢI NIŞTE TEMBELI DACĂ LIPSIŢI SAU NU DISTRUGEŢI RĂUL ĂISTA ACUM! AM ZIS!!(gîndiţi-vă că numai dacă demitem guvernul vom scăpa de tembelii din toate!! partidele acum!!) Vă lăsaţi bătrînii şi copiii să iasă în stradă, cînd avem atîtea treburi de făcut?? Şi mai ales, îi lăsaţi să-şi irosească vieţile pe călduriule şi vremea asta cumplite?? Curaj şi demiteţi absolut tot guvernul ăsta acum!! Aveţi curaj şi acţionaţi, ca să venim din spate noi tinerii să v-ajutăm!! Aţi înţeles!?

  2. Lista ruşinii – Groparii Romaniei! Printre ei finii * Ayatolahului * Frunzăverde! RUŞINE !!!
    Viermii cărăşeni care au votat pentru tăierea pensiilor , ÎMPOTRIVA Moţiunii : Secăşan ( medic, fratelo de Lojă cu Sorinache ), finul voievodului Frunzesky – Valentin Rusu, fost pe la drumuri şi poduri pe care le-a făcut franjuri şi Mihai Radan, hrvatska, reprezentantul croaţilor, bazinul caraşovenesc ! Dumnezeu să NU îi ierte !!!
    http://sfinx777.wordpress.com/2010/06/16/lista-rusinii-groparii-romaniei-printre-ei-finii-ayatolahului-frunzaverde-rusine/

    all,
    Urmaţi-mi exemplul şi afişaţi nemernicii peste tot ! Pentru ca românii să fie informaţi, să-i cunoască pe tartori, pe mizerabili !!

Lasă un răspuns

