Madalina Manole

O plecare mult prea grabita dintre noi, neasteptata si dureroasa, in ziua in care atat de talentata artista ar fi implinit 43 de ani… Dumnezeu sa o odihneasca!

85 de gânduri despre “Madalina Manole

    • Dumnezeu s-o ierte…
      Nu vreau sa par rau, dar aceasta tragedia ar trebui sa fie o lectie. Copiii nostri nu merg la catehism.
      Acesta e motivul.
      Cine are o credinta matura, cine il cunoaste pe Dumnezeu (din Biblie si invatatura Bisericii), acela are o speranta de nestramutat.
      Chiar daca ar avea cancer metastazat, chiar daca ar trece prin valea mortii (cum spune un psalm), acel om nu va avea teama. Caci speranta crestinului autentic este la Dumnezeu.
      Crestinul stie ca daca il iubeste pe Dumnezeu (daca respecta cele 10 Porunci), daca are traire crestina, inclusiv moda decenta (fusta mai lunga de genunchi, decolteu maxim 5cm etc), atunci e de partea Celui mai Puternic, care-l va ajuta, il va sustine, il va incuraja, si, in final, va fi implinit scopul vietii crestine: Raiul.
      Daca cititi aceste randuri, va rog, trimiteti copiii dvs. la catehism, puneti-le macar „Mica Biblie” si „Catehismul mic” in maini, mergeti cu ei la Biserica, invatati-i sa se spovedeasca si impartaseasca regulat, si va garantez ca nu se vor sinucide niciodata, nu vor face prostii, vor fi oameni impliniti, oameni mari.

  1. Pingback: Romania azi 14 iulie 2010 « Hai ca se poate!

  2. Pingback: A mai cazut o stea: fata cu parul de foc, Madalina Manole « Societate

  3. Era prea mică scena, Fată Dragă, pe Pământ,
    De hotărâşi, pripit, să te ridici pe Cerul Sfânt.
    Te-om asculta, ciuliţi, în toate nopţile senine,
    Când concertezi, sublim, la galaxii divine…

  4. dumnezeu sa o odihneasca pe MADALINA noasta fata cu parul de foc acolo in ceruri va cinta ingerilor si le va povesti de ce a plecat asa de repede dintre noi si a lasat o finta fara mama .Dormi in pace scumpa noastra ne vei lipsi pentru toadeuna.

    • chiar ca ne va lipsi !!!Dar poate ca nu s-a sinucis. eu una nu cred asta. atate a barfe lasa oamenii !cica or gasit-o intr-o baltoaca de sange,apoi ca nu-i adevarat !!asa nu mai crezi nimic !apsolut !
      e pacat de familia, vocea ei…..dar n-o condamn cu nimic, apsolut !!!

  5. Am crezut ca e gluma cand am citit pe un blog ca artista a decedat,dupa care am cautat presa si am dat drumul la tv.Asta era pe la 7 dimineata.
    Am vazut-o cantand in Mamaia,a fost fantastica,a primit foarte multe flori,a dat foarte multe autografe,a fost aplaudata multe minute.Tin minte,desi e foarte mult timp de atunci.
    Imi pare foarte rau si nu inteleg de ce.

  6. a fost fanul meu decand mam nascut,ascultam toate melodiile ei ,imi pare rau ca sa ajuns la asa ceva dar nu cred ca sa sinucis,a fost alt motiv pe care noi nu-l vom putea stii niciodata decat ea,cand am auzit la telev nu mi-a venit sa cred asa ceva,a fost o mare stea si va ramane incontinoare fata cu parul de foc,te-a iubit si te voi iubi incontinuare. Odihneste in pace si ai grija de copilasul tau de-acolo de sus,vegheaza asupra lui si a noastra.

  7. Cand eram maica, parintii ma luau cu ei la toate inmormantarile…era ceva foarte straniu, nu intelegeam mai nimic,nu prea eram afectata de ceea ce se intampla,majoritatea erau persoane invarsta de 70-80 ani .Credeam ca asta este varsta la care se moare!!!Acum cand vad ca se moare si la o varsta aproape de a mea, ma face sa ma gandesc si sa apreciez mult mai mult fiecare clipa ……Oare asa de usor renunta unii……………..

  8. poate asta a fost misiunea ei pe pamant; de a avea un copil. si-a indeplinit menirea divina si apoi s-a intors unde ii este locul, printre ingeri. se spune ca un inger nu este niciodata fericit printre straini.

  9. Melodia ,,Suflet gol” cred ca spune totul despre stare si trairile ei.
    Dumnezeu sa o odihneasca. Sper sa-i fie mai bine acolo unde v-a ajunge

  10. Dumnezeu s-o odihneasca in pace. S-a mai stins stea,te-ai dus sa le canti ingerilor,te-ai grabit mult prea devreme sa pleci din lumea asta,sa-ti parasesti puisorul.Am crescut cu cantecele tale,eram o copila de 5 ani cand ai lansat melodia ”Fata draga,nu fii trista”. Imi placea foarte mult sa-i fredonez refrenul,unchiul si verisoara mea de cate ori ma prindeau ma puneau sa cant.Chiar daca nu ai mai avut acelasi succes ca la inceput,trebuia sa fii convinsa ca ai multi fani care te iubesc si te sustin. ADIO MADALINA, si de acolo de sus de unde esti,vegheaza asupra tuturor. DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE SI LINISTE!

  11. Nu ii inteleg gestul pentru ca, din cite am citit, nu ar fi suferit de depresii sau boli nervoase. Sau poate nu au fost detectate la timp. Sa bagi in tine insecticid e o forma atipica si infioratoare de sinucidere.

    In orice caz, cei care apeleaza la Dumnezeu sunt in paguba, pentru ca, daca ar fi sa dam crezare conceptelor crestine, cei care se sinucid nu merg in Rai, ci in celalalt loc. Pacat insa pentru copilul ei, l-a lasat fara mama si asta nu e usor de iertat.

    Noi vorbim aici post factum, si poate vorbim degeaba, pentru ca nu stim exact circumstantele. Sper sa isi fi gasit linistea, in orice forma si in orice spatiu s-ar afla. Ramine memoria frumoasa. Si sper ca micutul sa cunoasca dragostea unei alte mamici.

  12. nu,mi vine sa cred okilor si totusi acest lucru e real, noi toti fanii tai te vom iubii si nu te vom uita niciodata!ink o stea sa stins din viata, totul sa intamplat prea repede si durerea e prea mare, fata cu parul de foc, madalina manolenu mai este printe noi dar akolo sus cineva va avea grija de ea si va vi vegheata si iubita.f frumosa ultima ei mel”suglet gol”ascultati mel e ceea ce si,ar fi dorit ea de la viata,dumnezeu so odihnesca!

  13. DE CE, FATĂ DRAGĂ? de Marian Nicolescu
    La moartea Mădălinei Manole-14.07.2010

    Am muls din ceruri laptele vieţii în hârdăul norilor
    Ca să resuscitez vatra arsă a sufletului muritorilor,
    Dând speranţe clepsidrei reci a timpului cu-n gând
    Care mângâia corzile chitarei râzând sau plângând.

    Trubadurul încălzit sub aripa măiastră a ciocârliilor
    Care zboară cu PĂRUL DE FOC în hora rotundă a iilor,
    Adună dor sub cămaşa din sân a inimilor ‘nnegurate,
    Turnând izvor de adevăr în vetrele de amintiri curate.

    De ce, îngerule, ţi-ai obosit inima pentru bucuria din noi?
    De ce ne-ai mânat viaţa din bălţi de amar, terfelit în noroi?
    De ce un gând curat nu ţi-a mai îndulcit cu cânt gura-ţi fragă?
    Azi, trăind ca în vis, cu izvoare de stea. De ce? Pentru ce,fată dragă?!

  14. Unei mari artiste a poporului român : Mădălina Manole

    De azi ,orice mandolină
    Plânge, “Lină, lină Mădălină” ;
    Lumea-i tristă “Fată dragă” ,
    “Ei,şi ce?” Stea, pe cer, o să te-aleagă !

  15. Dumnezeu S-o Ierte…..Nu uit niciodata cand eram mici faceam Karaoke in fata blocului si intotdeauna cantam piesa ei FATA DRAGA NU FI TRISTA… pt noi era Zana cea Buna si cea Frumoasa…IMI PARE NESPUS DE RAU….CONDOLEANTE FAMILIEI SI PUTERE,MULTA PUTERE….NU O VOM UITA NICIODATA!!!

  16. Pingback: Top Posts — WordPress.com

  17. Eram studenta si nu trecea examen la care sa nu fredonez melodiile ei. Am apreciat-o mult si mereu o ascultam cu placere..Dar.. sincer, sunt dezamagita. Cand aduci un copil pe lume, nu ai dreptul sa fii egoist si sa fugi oricat iti este de greu. Si vorbesc in cunostinta de cauza! Anul trecut medicii mi-au spus ca este posibil sa nu mai traiesc decat un an sau doi. Dincolo de durerile cumplite pe care le aveam si in fata cu un viitor subru, gandul meu s-a indreptat spre fiul meu si m-am ingrozit: ce facea el fara mine? Apoi mi-am spus ca nu am dreptul sa il las singur pe lume si mi-am adunat toate fortele si am refuzat sa devin un bolnav incurabil si candidat la moarte. Astazi lucrez din nou si imi petrec cat pot de mult timp, alaturi de fiul meu. Asa ca, in calitate de mama, nu voi putea niciodata sa ii gasesc circumstante atenuante . O mama nu are voie sa abandoneze,indiferent cat de greu ii este. Dincolo de nefericirea ta ca om, ai o datorie imensa si vesnica fata de copilul tau!
    Dincolo de acest aspect, ii regret moartea, o plang asa cum am plans-o pe Laura Stoica, asa cum am plans moartea d-lui Dorin Teodorescu sau a lui Dan Spataru- mari voci ce mi-au marcat copilaria si adolescenta.
    Madalina era una din preferatele mele.Avea tot ce si-ar dori o femeie:voce, frumusete, inteligenta, dragostea si admiratia celor din jur.
    De azi, voi aprinde o lumanare in plus, de cate ori voi merge la biserica, o lumanare ce va fi pentru linistea si lumina vesnica a MADALINEI MANOLE! Dumnezeu sa o ierte si sa ii vegheze sufletul trist!

  18. E DE NECREZUT! CUM VALORILE TARII NOASTRE DISPAR INTR-O SECUNDA SI NOI OAMENII INCEPEM SA LE PRETUIM CAND NU MAI SUNT.VIATA ESTE O SCENA UNDE NOI OAMENII SUNTEM ACTORII SI DUMNEZEU ESTE REGIZORUL.ASA CA EL NE CREAZA EL NE DUCE IN NEFIINTA.NOI SUNTEM DOAR MARIONETELE CARE UMPLE VIATAT.NU E DREPT SA-TI IEI VIATA.MADALINA A FOST O STEA SI VA RAMANE O STEA CARE VA STRALUCII IN CERURI PENTRU INGERASUL EI DE PE PAMANT. NU E DREPT PENTRU INGERASUL CEL MIC SA SE TERMINE ASA!NU AVEM DREPTUL SA O CRITICAM NUMAI EA SI DUMNEZEU STIE CE PURTA IN SUFLET DAR TREBUIA SA APELEZE LA OAMENII CARE O IUBESC.INCA O DATA NU E DREPT CA DUMNEZEU SA II DEA VIATA INTR-O ZI DE 14 IULIE SI IN ACEEASI ZI EA SA SI-O CRUTE SI NU CEL CARE I-A DATO:(:(:(:(

  19. DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA.Nimeni nu trebuie sa o judece, plang si incerc sa trec peste o imensa durere si un sentiment de dezamagire in acelasi timp.
    UN SUFLET S-A RIDICAT LA CER IN FORMA UNUI INGER, DE CE ?????

  20. Te-am cunoscut in zilele triste, sufletul mi-era pustiu si m-am apropiat de tine fara sa vreau, fara sa stiu…k mi-ai placut e vina mea…k mi-ai zambit e vina ta…k te iubesc si nu te pot uita e de vina doar inima mea.

  21. Fiecare apus aduce o amintire. Fiecare rasarit aduce o speranta… Intre apus si rasarit sunt ore fara viata… sunt orele in care esti departe de mine!dumnezeu sa te aiba in pace madalina :((

  22. Nu pot sa ma gandesc ca sa terminat , ca numai esti printre noi , nu stiu cum va fi fara tine de aici incolo . Am crescut de mica cu muzica ta ,, fata cu paru roscat ,, . Madalina de ce ai facut asta :((( , a fost prea devreme sa pleci dintre noi , ai lasat in urma ta o familie indurerata si un baietel fara mama . Cand va merge pe strada si-l va intreba lumea cine esti taca , el va spune ca sunt baiatu Madalinei Manole si poate ii vor cadea lacrimi . Dumnezeu sa te ierte pentru ce ai facut si sa te aibe in paza , acum te-ai ridicat la ceruri si poate acolo sus ti-ai gasit iubirea adevarata .
    Te vom pastra in inimile noastea si in sufletul nostru cat vom trai :((((

  23. Daca cineva imi spune ca Madalina va face acest gest nu l-as fi crezut , poate le-as fi pocnit , era o persoana cu un suflet nobil si cu o pofta de viata , dar acum totul sa dus si nimic nu se mai readuce la viata . Acum acolo sus sa intalnit cu Laura Stoica si cu Cristi , iar acum vor canta impreuna si vor povesti lucruri pe care numai ei le stiu . Imi pare foarte rau ca sa mai stins o stea :(( , o alta stea cu o mare valoare in romania .

  24. Acum sunt in germania si imi este greau , mai ales ca la tv se aud atat de mult lucruri strani , cand ajung in tara trec pe la Ploesti pe la cimitiru Bolovani si iti voi lasa un buchet mare cu 43 de trandafiri albi .

  25. pacat k a murit,dar atunci cand traiesc nu sunt difuzati.acum degeaba va mai obositi,pt ea nu mai conteaza.stati si difuzati pitiponce si muzica adevarata o ascundeti intr-un raft prafuit.va aduceti aminte de marii oameni doar cand mor….dumnezeu s-o ierte pt gest,asta e ,atat a avut de trait,pt copil va fi greu.o s-o mai ascultam 2 zile si o s-o uitati ca pe laura stoica,asa o sa se intample.PACAT FATA DRAGA.

  26. poate asta va fi o lectie pt toata lumea…si mai ales pt posturile de radio pt presa pt televiziune…care in momentul de fata isi bat joc de marii artisti….acum pe orice canal apar doar niste pitipoance cu fundul gol care se dau in spectocal…iar marii artisti sunt lasati undeva in umbra…mare pacat…mare pacat k stim sai apreciem abia dupa ce nui mai avem alaturi de noi…Dumnezeu sa te ierte!!!

  27. dureros , nu stiu ce trebuia sa faca treaba asta, oricum acolo unde o fi , straluceste pe cer cu glasul si cu inima ei .
    Dumnezeu so odihneasca in pace
    marius bailesti

  28. O artista de mare valoare cu o voce fermecatoare ,o femeie frumoasa, care a lasat multe suflete indurerate. Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca in pace!

  29. este f trist a plecat,dar mai trist este ca sistemul sanitar nu ajuta persoane ca ea.nu intereseaza pe nimeni te trimite acasa ca si cum nu ai avea nimic/de ce?sunt persoane sus puse care nu fac nimic pt acest popor au grija doar de burtile lor.cand va veni vremea sa mergi la psiholog si psihiatru ca la coafor o data sau de doua ori pe luna

  30. Si daca ar fi avut toate motivele din lumea care sa justifice gestul, avea si contraargumentul cel mai solid din lume ca sa nu faca pasul: copilul care valoreaza mai mult decat ORICE altceva!

  31. domnul sa te aiba in paza lui mada. prea devreme ai plecat dintre noi mult prea devreme fata draga cu parul de foc. mada ai fost si vei ramine pentru noi o mare stea .acum esti un ingeras si de acolo sus iti vei veghea puiutul tau. dumnezeu sa te ierte sa te odihneasaca in pace intr-un loc frumos cu verdeata si cu ingerasi . ‘adio madalina cu parul de foc ‘condoleante familiei indoliate’ ;;;; dana”””

  32. „Tara arde si baba se piaptana”.

    Va rog sa-mi iertati obraznicia si prostia. Dar in imensa mea timpernie AM CREZUT ca veti fi inteles ceva, ca sinteti unul din putinii oameni ce mai pot schimba acest monstru cu 7 capete ce este PSD, dar si intreaga clasa politica in ansamblu(am remarcat ca xceilati au doar noreocul dea nu fi ajuns la guvernare, altfel poate ar fi mai rai decit acwest psd). „Da-i Doamne romanului mintea de pe urma”, sau”Daca mintea ar crete pe toate drumurile, ar paste-o pina si Catalin.”

    Ma intreb bunaoara, cu cine oare am ajuns a semana noi, toti romanii, atit de lenesi, banditi si insetatai de-o imbogatire rapida si fara de scrupule? (Si nu la dv. fac referire, in niciun caz!)

  33. o astfel de situatie poate fi folosit decatre scoala si familia pentru un studiul de caz Deasemna pentru copii de bani gata si multi alti care obisnisnuiesc sa beneficieza de fel si fel de privilegii , atunci cand pierd astfel de avantaje si nu mai reusesc sa se descurce singuri in viata ,poate trage invataura de aici http://www.partyboom.wordpress.com

  34. Ar trebui sa invatam ceva dintr-o astfel de situatie .In S.U.A si tarile occidentale
    de 100 de ani se studiaza anumite lucrurile care tin de motivele unei astfel de sinucidere Din pacate in tarile comuniste studiul acestor lucrurile au fost interzise, de aceea vor mai fi sute si mii de sinucideri si dvs. si eu toti putem deveni victime in orice moment De aceea http://www.partyboom.wordpress.com va prezinta un material de specialitate tradus

  35. Pingback: wtf « my own private coconut island

  36. Theodora ce tot o tineti si voi atata cu madalina in sus si-n jos ca mult prea mult.
    baaaaaaaaaa hai gata cu vaicareala ca sunteti ca niste femei drogate la menopauza! a murit si gata. mai sunt multe sa ne ingrozeasca urechile!!!
    au venit si la mine pe blog http://www.basarica.wordpress.com niste gunoaie sa ma critice si sa-mi faca morala ca n-am respect pentru manaila manole si printre ei cred ca ati fost si voi… la masa mea nu imi amintesc sa imi fi cantat asa ca paa!!! nici nu-mi place muzica romaneasca, mai bine magyar zene!!! jos basescu! sus udrea! Si theodora poti sa-ti inchizi blogul; e clar sub medie…

  37. Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca in pace! Imi pare foarte rau pt.ea…era prea tanara ca sa pateasca asa ceva.Sincer, eu sunt convinsa 100% ca NU s-a sinucis. Lucrez cu otravuri usoare de 15 ani,iar eu si colegii mei nu avem voie sa intram in laborator fara exhipament de protectie (halat, ochelari,manusi din teflon, masti, incaltaminte speciala etc.),pt.ca, desi au o concentratie usoasa de substante nocive, totusi pot ataca pielea, sau mai rau pot fi inspirati vapori ceea ce este foarte periculos,deci, cum putea Madalina sa bea in jur de 400ml de furadan? Care, dupa cum se stie este extrem de puternic, pai numai de la inhalarea mirosului ar fi lesinat, ca sa nu mai spun ca i-ar fi afectat si caile nazale in primul rand, apoi laringele, inima etc. . Sa presupunem (prin absurd) ca a reusit sa bea, dar cum de a reusit o cantitate atat de mare? pai dintr-o singura inghititura era la pamant. Nu o sa ma convinga nimeni ca s-a sinucis. Ori legistii sunt incompetenti, ori sunt corupti, din doua una. Si mai sunt multe semne de intrebare. Ce cauta substanta aia acolo? De ce barba-su i-a lasat-o la indemna cand stia ca mai avusese o tentativa de suicid?!!!! Cred ca orice proprietar de casa cu gradina are o camaruta unde-si tine toate lucrurile pt.gradinarit, inclusiv insecticidul pt.daunatori.

  38. Ironia e pt cei care au nascocit asa imbecilitate cu insecticidul. E suficient numai sa mirosi asa ceva si ti se strange stomacul, daramite sa mai si bei 400ml. Oricum, spre binele Madalinei, sper ca a fost crima si nu sinucidere.

  39. Am apreciat-o mereu ca şi artistă…mi s-a părut artistul perfect: feminină, graţioasă, plăcută, o voce de privighetoare, nemuritoare… Era perfectă!
    I-am iubit vocea, cântecele, prezenţa scenică şi am să simt mereu aceste emoţii pentru artista Mădălina Manole!

    Totuşi, nu pot să nu simt gustul amar…când mă gândesc la felul în care a hotărât omul Mădălina Manole să părăsească această lume…egoist, foarte egoist şi iresponsabil.
    Indiferent câtă durere şi cădere ar avea un om pe umeri…acest fapt este inacceptabil în ochii şi sufletul meu – mai ales când ai devenit mamă!

    Regret enorm decizia şi nu pot să accept absolut nici o scuză pentru acest gest!

    Cel mai uşor lucru în lumea asta este să mori…indiferent cât de absurd li se pare unora această idee… – greul rămâne întotdeauna celor care au rămas cu un gol de neimaginat, cu întrebările fără răspunsuri şi cu problemele tale nerezolvate!

    Viaţa este o cruce de multe ori prea grea, dar nu avem dreptul să ne scuturăm umerii de ea!

    Odihnească-se în pace şi fie ca acolo unde este să îşi găsească liniştea, iar familiei…să le dea Dumnezeu putere pentru a accepta şi a putea merge mai departe…cu o cruce în plus…!

  40. Ca artist, Madalina Manole era, este si va fi de exceptie prin pecetea personala a sentimentalismului si romantismul ei, ceea ce se vede in toate cantecele ei, cantece ce vor ramane in eternitate, ea si-a cantat viata, a pus-o in versuri …. . Ca om, Magda era deosebit de orgolioasa si vanitoasa … , lucru ce i-a atras de-a lungul timpului aparitia unor depresii, psihoze periodice si din ce in ce mai dese si CRED ca pe fondul sentimentalismului si simtirilor profunde si accentuate ale omului-artist, eventual si a unor labilitati psihice patologice … ? Depresii carora nu li s-a dat atentia cuvenita, nu au fost tratate la timp si profesionist, care au produs acumulari si tensiuni interioare ce s-au finalizat ….. . Acum in perioada asta, am citit mult si multe despre aceste probleme pe internet, vezi exemplu: http://tulburarebipolara.efair.ro/ si am invatat multe, motiv pentru care, voi avea in timp mare atentie asupra tuturor membrilor familiei, pentru ca in contextul celor prezente vietii noastre contemporane, oricand poate apare, decompensa o asemenea BOALA, la oricine. Acum va rog nu mai dati atentie tuturor stiutorilor, clarvazatorilor etc. … (care, cred ca insasi ei au probleme psihice) si nu mai intinati existenta trecuta, prezenta si viitoare a artistului Madalina Manole ….. . Cu lacrimi in ochi va multumesc pentru intelegere !

  41. daca nu-ti asmumi atunci mai bine te-ai gandi inainte sa scrii. degeaba mai vii acuma sa ne ceri scuze ca tot asa ramai, un ….. pacat ca mor oamenii de valoare tot mereu si raman astia ca voi care tot urlati pe oriunde apucati si apoi dati vina pe altu. ca asa e la romani, neam ca asta nu mai e (si nu in sensul bun). de curioasa m-am uitat pe blog si ce crezi ca am constatat?! am constatat ca Basarica ala de care zici ca nu esti tu, de fapt spune adevarul. asa ca nu conteaza daca a a scris, cel putin asa am aflat cine esti tu Basarica si ce inima poti avea. Adica nu ai.

  42. Pingback: Lupta din blogosfera « Roman Mihăeş

  43. Vreau sa dedic aici un poem despre iubire, care invinge in final moartea fizica. E poezia lui Dylan Thomas, „Death Shall Have No Dominion”, in italiana si engleza, recitata in filmul Solaris de George Clooney. Pentru mine e tulburator de frumoasa, o poezie care transcede religia, si care da speranta in vesnicia sentimentului de iubire, chiar si atunci cind noi pierim. Madalina Manole, sper sa te regasesti in Solaris:

    And Death Shall Have No Dominion

    And death shall have no dominion.
    Dead mean naked they shall be one
    With the man in the wind and the west moon;
    When their bones are picked clean and the clean bones gone,
    They shall have stars at elbow and foot;
    Though they go mad they shall be sane,
    Though they sink through the sea they shall rise again;
    Though lovers be lost love shall not;
    And death shall have no dominion.

    And death shall have no dominion.
    Under the windings of the sea
    They lying long shall not die windily;
    Twisting on racks when sinews give way,
    Strapped to a wheel, yet they shall not break;
    Faith in their hands shall snap in two,
    And the unicorn evils run them through;
    Split all ends up they shan’t crack;
    And death shall have no dominion.

    And death shall have no dominion.
    No more may gulls cry at their ears
    Or waves break loud on the seashores;
    Where blew a flower may a flower no more
    Lift its head to the blows of the rain;
    Though they be mad and dead as nails,
    Heads of the characters hammer through daisies;
    Break in the sun till the sun breaks down,
    And death shall have no dominion.

  44. Draga MADALINA! Imi pare tare rau ca te-ai dus dintre noi! DUMNEZEU sa te odihneasca in pace. Ai fost o mare stea a muzicii romanesti!

  45. Fata draga nu fi trista
    Fiindca e pacat
    Fara lacrimi nu exista
    Dor adevarat
    Dar se zvanta norii-n soare
    Lacrima usor
    Si surasul reapare
    Cald si-nfloritor

    La fel si eu am iubit
    Si cineva m-a mintit
    Am plans si drumul
    Fara rost mi s-a parut
    Dar dup-o zi si-nca o zi
    Cerul cald al inimii
    Stralucea, insorit ca la inceput

    Fata draga nu fi trista
    Fiindca e pacat
    Fara lacrimi nu exista
    Dor adevarat
    Dar se zvanta norii-n soare
    Lacrima usor
    Si surasul reapare
    Versuri Madalina Manole – Fata draga
    de pe http://www.versuri.ro
    Cald si-nfloritor

    Asa au fost si vor fi
    Cararile inimii
    Asa se-ntampla ori de cate ori gandim
    Ai sa-ntelegi mai tarziu
    Si-ai sa-mi dai dreptate stiu
    Fruntea sus,
    Si-mpreuna sa zambim!

    Fata draga nu fi trista
    Fiindca e pacat
    Fara lacrimi nu exista
    Dor adevarat
    Dar se zvanta norii-n soare
    Lacrima usor
    Si surasul reapare
    Cald si-nfloritor

    Si surasul reapare
    Cald si-nfloritor

    Si surasul reapare
    Cald, si-nflorïtor. melodia lu madalina manole adio

  46. CORDINEANU MIHAI: SI ACUM ULTIMII DERBEDEI SI GOLANI SI CALAI ANGAJATI DIN SRI AU IN CALC LOR CU TOATE IMPLANTURILE SECURISTE DIN NASTERE SI TOATE FRECVENTELE BAIETI BUNI SI FETE BUNE, AU FRECVENTELE LOR IN CALC LOR DE MULT TIMP, PE MINE M-AU LUAT IN DEC 1998 CAND TRAIAM CA CEL MAI FERICIT BAIAT SI REFUZA SA II DEA INAPOI IN SRI, SE TEM SA NU-I STIE SRI CE FAC, SI OBLIGA BAIETI SI FETE CARE NU AU NICI CEA MAI MICA PROBLEMA, IN LOC SA TRAIASCA CA CEI MAI FERICITI, II OBLIGA SA SE SINUCIDA SAU SA O SFARSEASCA RAU, EU AM REUSIT SA AFLU SI SA SCRIU ! SI EU O SA MA SINUCID VREAU SA-MI DAU FOC NU MA LASA SA TRAIESC DELOC CU O FATA, NU MA LASA DELOC SA MUNCESC

Lasă un răspuns

