Instrumentele cooperarii pentru dezvoltare

2 gânduri despre “Instrumentele cooperarii pentru dezvoltare

  1. Dragă doamnă, dumneavoastră vă scriu aşa: http://amycommunications.blogspot.com/2010/04/propunerea-mea-pt-postarea-dnei.html. În timpul în care celorlalţi le-am trimis aşa: Scumpi, după o masă deloc copioasă(aşa e cînd locuieşti cu părinţii aproape de pensie şi n-ai iubit de mii de ani)şi înainte de a îmi bea cănoaia mea uriaşă(are inimioare desenată pe ea sic!!) cu ceai Negru rusesc(sau Nero, numele italian al lui Azor): am înţeles aluzia ta de negociere: de ce să-mi treceţi voi blogurile mele 2 în blogul vostru, aşa cum am făcut asta chiar eu, fără să vă întreb. Păi uite, unul dte răspunsuri l-ai dat chiar tu: unde eşti tu poziţionat şi unde eşti tu d.e. pe net. Ei bini, io personal fac diplomaţie şi relaţii-afaceri internaţionale şi mă iubesc leii americani, aşa cum şi eu îi iubesc pe ei cu tot ce însemnează ei: neveste şi copii mici.(pentru detalii, consultaţi-mi CVul actualizat şi în romînă-2 pagini, sic!!)Aşadar, pe mine nu ai să mă găseşti în locuri obscure pe internet, după ce cauţi ’search’.
    Nu mai am timp de comunicări on-line, aşa că, îţi răspund rapid despre ce e normal şi trebuie să faci(şi cu blogurile mele2), pe siteul tău:o faci sau nu o faci. Mă adaugi în blogrollul tău sau nu. Mie îmi e indiferent, eu personal rămîn aceeaşi cinstită..O.K.??

  2. RECLAMĂ

    Circul Politic Chinezesc de Stat prezintă, „nonstop”, în premieră mondială, dresură cu capitalism sălbatic îmblânzit, zilnic (matineu, prânz, seara şi noaptea), cu 1,3 miliarde de artişti, toţi costumaţi – splendid – în curul gol.

    P.S. În pauze puteţi admira menajeria mioritică pedelistă, unică în lume, cu sensul curentului politic stabilit prin originala regulă a degetului mâinii drepte, brevetată de MT (Matusalem Toader).
    Bilete la casieria din Cotroceni în Ziua Porţilor Deschise, închise anul acesta.
    Director
    Şam Săn Jur

Lasă un răspuns

