Impotriva exploatarii copiilor prin munca

Am sesizat, ieri, Comisia Europeana, printr-o interpelare, asupra cazurilor de sclavie a unor copii romani, cel mai recent fiind cel al minorilor descoperiti la o ferma din Marea Britanie.

In intrebarea scrisa pe care am adresat-o, am adus in atentia Executivului comunitar cazul celor sapte copii romani, cu varste intre 9 si 15 ani, descoperiti de autoritatile britanice la o ferma, unde erau obligati sa munceasca in conditii foarte grele, la cules pe camp. De asemenea, am mentionat faptul ca, anul trecut, potrivit statisticilor Autoritatii Nationale pentru Protectia Familiei si a Drepturilor Copilului din Romania, peste o mie de minori romani au cazut victime exploatarii prin munca, iar cifra este departe de a reflecta realitatea.

Am cerut Comisiei Europene sa prezinte masurile pe care intentioneaza sa le intreprinda pentru a preveni sclavia in randul minorilor din tarile UE, care sunt obligati la munca fortata.

6 gânduri despre “Impotriva exploatarii copiilor prin munca

  1. Pingback: Incăpătânarea tăurească,sau cum să-şi facă unii buzunarul mare! « Popateapa's Blog

  2. 1. SEX PE SAIT
    – Băiatul priponit ieri de jandarmi pentru găurirea saitului trebuie să fie grozav de dotat ca să ameninţe cu MUE şeful de stat şi guvern.
    – Pelican de 24 karate la numai 18 ani lumină !!!
    – Să-l cooptăm, tu, în organizaţia mondială MUE (minunata urdea elina)…

    2. REVERENŢĂ
    – Ai văzut-o pe Lenuţa cum se lăsa pe vine când primul stătător al „Beliştului” a declarat-o CMFM (cel mai frumos ministru) ?
    – E greu să faci faţă stărilor orgasmice, chiar şi-n picioare, tu !

  3. La Antena 3, Interviu Ambasodor American Vs. Alessandra & Radu

    Dupa cat promo am inghitit referitor la interviul pe care urma sa-l dea live ambasadorul USA, la Bucuresti, Alessandrei Stoicescu si imaginandu-mi intrebari destepte si raspunsuri chiar daca diplomatice, cel putin la fel de destepte, daca nu si mai si, m-a pus copitatu’ sa urmaresc acest interviu. Prima parte OK, atat Alessandra cat si Radu, intrebari mai mult decat pertinente, a doua parte, Excelenta Sa, prin raspunsurile sale mi-a adus aminte de un banc cu si despre marinari pe care il reproduc, in speranta si cu rugamintea ca, poate sa-mi spuna si mie cineva, care a urmarit acest interviu, de ce mi-am amintit acest banc:

    Vine omu’ acasa dupa un voiaj de vreo sase luni de zile si, inainte cu o zi de a ajunge, incepe sa-si faca planuri:
    “nava acosteaza pe la miezul noptii, formalitatile de sosire se termina pe la 2, iau un taxi si ajung acasa pe la 3 si nevasta-mea ioc. Desfac o sticla de whiskey si ma pun pe baut si pe asteptat. In jur de 9 dimineata apare si dumneaei si-o intreb:
    – Unde’ai fost fa pana la ora asta?
    – Pai sa vezi c’am fost la piata!
    – La care piata nemernico, eu te stept de la ora 3 dimineata, si da-i cu bataia si cu omoru’ pe ea, dupa care o mai intreb o data:
    – Spune fa, Dumnezeii si anafura, unde ai fost pana la ora asta?
    – Am fost la mama!
    – La ma-ta, cand eu am dat n telefoane si nu te-am gasit, si da-i din nou cu omoru’ pe ea.”
    Toate bune si frumoase, evenimentele decurg exact cum si-a imaginat vamporeanu’ nostru, numai ca in loc de 9 dimineta, tipa apare pe la 3 dupa-amiaza, ciufulita, cu hainele vraiste pe ea, cu ochii nedormiti etc.
    – Unde-ai fost fa nemernico pana la ora asta?
    – Asta-i buna, am fost la f…..t!
    – I’ote dom’le, ce-o intreb eu si ce-mi raspunde ea!
    Cu multumiri anticipate pentru eventuale lamuriri intru dumirirea mea
    sa fiti iubiti
    marcus

  4. Pingback: Iar ne anunta Basescu sfarsitul crizei? « Dum spiro, spero

  5. Pingback: Inca o mizerie a Guvernului Boc « Hai ca se poate!

Lasă un răspuns

