Crăciun fericit!

Fie ca Naşterea Mântuitorului să ne aducă speranţă, iubire şi linişte!

31 de gânduri despre “Crăciun fericit!

  1. Frumoasă gazdă
    Fericirea să te-nvăluie de ăst Crăciun, şi nu numai !

    O veste minunată
    De veacuri repetetă.
    Îi operă de Fată (!!!)
    Compusă de Cel Tată.

  2. Pingback: Colinde pentru prietenii mei « Hai ca se poate!

  3. Pingback: Craciun Fericit tuturor! « Omnia mea mecum porto

  4. Pingback: Marsul Radetzky in interpretarea maestrului Herbert von Karajan « Omnia mea mecum porto

  5. Inca suntem tineri si frumosi!
    Sa ne bucuram!
    Sa le dea Dumnezeu sanatate celor care ne-au colindat!
    Daca o fi nevoie… da-le chiar si din sanatatea noastra, oricat de valoroasa ar fi ea, daca le este mai de pret!

  6. Pingback: Deschide usa crestine in ajunul de Craciun

  7. Draga Corina,iti doresc ca Mosul,sa-ti aduca numai ceea ce-ti doresti pentru anul care vine.Sa fii fericita,sanatoasa si la fel de puternica. Sa nu ne uiti nevoile si necazurile.Te-am simtit tot timpul alaturi de noi si dorim sa ramai la fel.LA MULTI ANI,CORINA!

  8. Motto : O coti-i pe nămeţi / …Tot la fete (şi băieţi) !

    PLOAIE URBANĂ

    Plouă!…
    În oraşul nostru românesc
    Ploua aşa cum ştim cu toţi că plouă
    Ploua „gris” ca-ntr-o estampă japoneză…

    Pietonii pe trotuare se răresc,
    O trăsură cu un „Chrysler” în viteză,
    Trec în sens invers
    Şi se ciocnesc…
    Iar un popă cu sutana nouă
    Stă lipit de chioşcul de ziare,
    Ca un Crist de abanos într-o vitrină
    Plină
    Cu tot felul de obiecte rare…

    Plouă…
    Şi-n oraşul nostru ploaia cântă,
    Cântă ca un fonograf stricat…
    De trei zile şi trei nopţi, neîncetat,
    Un tenor cu vocea falsă se frământă
    Şi pe străzi,
    Şi-n curte la palat…

    Un tramvai se-ntoarce de la gară,
    Şi-n tramvaiul plin de pasageri
    Toată lumea cântă-n cor pe dinafară,
    Ce-a cântat şi ieri,
    Şi-alaltăieri…

    Plouă!…
    Şi-n oraşul nostru românesc,
    Bântuit de gripă şi ftizie,
    Tinerii fumează şi tuşesc,
    Iar bătrânii dorm în veşnicie,
    Ca soluţiile puse-n… (paranteză)…

    Plouă „gris” ca-ntr-o estampă japoneză…

    De Ion Minulescu (4 martie 19o7 !!!)
    …………………………………………………………………………………….

    Pentru că veni vorba de ION MINULESCU (n.06.01.1881 Bucureşti ; d.11.04. 1944). Bag seama că se-mplinesc 130 ani de la naşterea sa, peste 11 zile.
    Câteva observaţii interesante în optica mea :
    – A fost un Capricorn venit de Bobotează (6 ianuarie 1881) ;
    – Perfectă simetrie cifrică la venire ( 1881 ) ;
    – !8 este suma cifrelor anului veniri cât şi al anului plecări ( 1+8+8+1 =18 ; 1+9+4+4 = 18) ;
    – 9 a fost o cifră simbolică ( a trăit 63 de ani, suma cifrelor fiind 9 = 6+3 ; tot 9 = 1+8 este suma cifrică a lui 18 de mai sus ) ;
    – Bucureştul i-a fst port atât la venire cât şi la plecare ;
    – Din inimă a scris, de inimă s-a dus !

    Notă : Cine-i publică operele în integralitate nu sărăceşte, dar cel ce le studiază sigur se îmbogăţeşte !!! Bat şi eu şaua să priceapă…renul.

  9. Pingback: In atentia prietenilor mei: Vizitele si comentariile pe blogul Soniei Lorena inseamna incurajarea furtului. Nu o incurajati pe Sonia Lorena sa fure « Hai ca se poate!

  10. RÂNDURI PENTRU MOŞ CRĂCIUN
    De Ion Minulescu

    Iartă-mă că te salut numai din uşă…
    Te-aş pofti şi-n casă,
    Dar mi-e teamă
    Că-mi aduci aceeaşi veşnică păpuşă
    Şi acelaşi vechi refren de panoramă !…

    Iartă-mă că-ţi spun ce cuget, Moş Crăciun…
    Dar eu – zău – nu văd de ce mai vii !…
    Ce folos că eşti bătrân
    Şi-ai suflet bun,
    Dacă-n tolbă n-ai decât minciuni pentru copii !…

    Nu-ţi mai pierde timpul cu poveşti
    Pentru cei ce nu mai cred în ele…
    Omul cu păpăşi de porţelan
    Şi acadele…

    Dar eu nu mai sunt copilul de-altădată,
    Să mă-ncânt numai de chipuri ce se şterg –
    Mie-mi trebuie-o femeie adevărată,
    Nu femei-păpuşi de Nüremberg !…

    Iată !…
    Asta este tot ce-am vrut să-ţi spun…
    Şi ţi-am spus, să ştii şi tu ce-aş vrea !…
    Ţine minte, Moş Crăciun…
    Şi la anul, dacă vii din nou, să-mi vii cu Ea !…

  11. Pingback: De ce l-a decorat Basescu pe fostul procuror general Botoş? « Dum spiro, spero

  12. PLIMBĂ URSUL – IMPERATIVUL DESTINULUI

    Prezenţa esoterică a ursului la festinul ce a marcat cei 37 ani (lumină !?) ai doamnei Elena Urdea i-a umbrit iremediabil figura când Marele interpret al destinului (din Sinaia) a deconspirat semnificaţia irefutabilă, cum că aceasta – musai şi mintenaş – „urmează să plimbe ursul” în toate cele lumeşti-politiceşti. În acest fel s-a combătut, fără drept de apel, ipoteza apartenenţei sărbătoritei la tagma ursarilor ( susţinută de cei care-i imputau că umblă cu „cioara blondită” ).

Lasă un răspuns

