La Mulți Ani!

La Mulți Ani, tuturor celor care poartă numele sfântului prooroc Ioan Botezătorul şi înainte-mergătorul Domnului nostru Iisus Hristos! La Mulți Ani, D-lui Președinte Ion Iliescu și celor două milioane de români ce se numesc Ion și Ioana!

„Am văzut Duhul pogorându-se, din cer, ca un porumbel şi a rămas peste El. Şi eu nu-L cunoşteam pe El, dar Cel ce m-a trimis să botez cu apă, Acela mi-a zis: „Peste Care vei vedea Duhul po­go­rându-se şi rămânând peste El, Acela este Cel ce botează cu Duh Sfânt. Şi eu am văzut şi am mărturisit că Acesta este Fiul lui Dumnezeu.”

(Ioan, 1, 32-34)

9 gânduri despre “La Mulți Ani!

  1. Mă alătur şi eu urării de la mulţi ani!

    Tare ar mai avea nevoie România de astăzi de câţiva prooroci Ioan care să trezească poporul la raţiune şi conştiinţă.

  2. Epifania
    Boboteaza mai este cunoscuta si sub numele de Epifanie, Teofanie, Aratarea Domnului, Descoperirea Cuvântului Intrupat. La 30 de ani, la plinatatea vârstei barbatului desavârsit, a venit Hristos la Iordan, unde Sf. Ioan Botezatorul invata si boteaza cu botezul pocaintei; iar despre Iisus le spunea: “Se afla in mijlocul vostru Acela pe Care voi nu-L stiti” (Ioan 1, 26). “Nici eu nu-L stiam pe El, dar Cel ce m-a trimis sa botez cu apa, Acela mi-a zis: peste Care vei vedea Duhul coborându-Se si ramânând peste El, Acela este Cel ce boteaza cu Duh Sfânt. Si eu am vazut si am marturisit ca Acesta este Fiul lui Dumnezeu” (Ioan 1, 33-34).
    Când a aparut Hristos pe malul Iordanului, Sf. Ioan, luminat de Duhul Sfant, Il recunoaste si-L arata multimilor, zicând: “Iata Mielul lui Dumnezeu, Cel ce ridica pacatul lumii” (Ioan 1, 29). Aceasta marturie era foarte necesara israelitenilor, care asteptau pe Mesia cel profetit cu multe veacuri inainte. Hristos ii cere lui Ioan sa-L boteze, iar acesta, dupa o impotrivire de adânca smerenie, primeste sa-L boteze, dupa rânduiala lui.
    Dupa botezul lui Hristos cerurile s-au deschis, Duhul lui Dumnezeu S-a coborât in chip de porumbel si a stat peste Iisus, iar Tatal a marturisit: “Acesta este Fiul Meu cel iubit, intru Care am binevoit!” (Matei 3, 17). Astfel, botezul primit de Hristos are si un alt scop: Epifania – aratarea Sfintei Treimi – moment in care El avea sa fie descoperit lui Ioan si, prin acesta, lui Israel, ca Fiului lui Dumnezeu si ca Mesia.
    ( … )

    La Mulţi Ani, tuturor sărbătoriţilor, purtători de sfânt nume !

    La Mulţi Ani, d-lui Preşedinte ION ILIESCU !

  3. Pingback: În România lui Băsescu orice este posibil! « Popateapa's Blog

  4. Pingback: Bancuri « Adevarul e dincolo de noi

  5. Pingback: Eu nu mai înţeleg nimic… « Oana Stoica Mujea

  6. Pingback: Victor Ponta anunta pe blogul sau obiectivele Aliantei PSD-ACD. Care e miza? « cristinamarcus

  7. Pingback: Vinovaţi de moartea păsarilor şi peştilor în America,şi în lume!/Guilty of death of birds and fish in America, and the world! « Popateapa's Blog

Lasă un răspuns

