O romanca, prima handbalista a lumii

Intre atatea vesti proaste, sportul ne-a adus o bucurie: Cristina Neagu a fost desemnata cea mai buna handbalista din lume! Felicitari si multumiri, pentru ca si prin asemenea recunoasteri reusim sa ne pastram mandria de a fi romani! Cristina Neagu a obtinut un sfert din voturile exprimate in cadrul anchetei organizate de Federatia Internationala de Handbal.
3 gânduri despre “O romanca, prima handbalista a lumii

  1. Bravo ei!Am avut ocazia sa o vad aproape,de la un metru.Eram in aeroportul Otopeni.Decola spre Paris.Am vrut sa fac poze,dar nu mi-au iesit bine.Era alaturi de Steluta Luca.Bine ca m-a lasat aparatul ala.Am luat altul mult mai bun.Cel mai tare a fost Robert Negoita.A stat in spatele meu,in avion.I-am facut poze.L-am disperat.:))
    Veneam din Egipt.
    Am pozat-o si pe Udrea…

Lasă un răspuns

