Impotriva discriminarii romanilor in Olanda

4 gânduri despre “Impotriva discriminarii romanilor in Olanda

  1. Chiombu: – Oglinda, oglinjoara, spune-mi tu mie cine-i cel mai macho, frumos si destept barbat din tara?
    Oglinda fermecta: – Traiane asta nu pot sa-ti spun, dar daca ma stergi ca m-ai inverzit cand ai suflat spre mine si nu vad nimic, ti-oi spune cine-i cel mai betiv din tara.

  2. MI-A VENIT INIMA LA LOC

    Aseară era răcoare în parcul ce-l frecventez, şi curat. Mulţumesc Oprescule ! Un grup de tineri frumoşi şi foarte spălaţi interpretau la coarde o melodie neauzită de mine până atunci, pe versuri clare, ce le-am reţinut graţie repetării lor de către interpreţi :

    Vreau să mătur glodul cu mutra lui Jon*.
    Mama lui de câine cu ochi de bufon !
    Refren:
    Hai în pui mei, Javră Ordinară ;
    Ai făcut din ţară una de ocară !
    ………………………………………….

    Ei stăpânesc armele democraţiei, şi vor învinge ! Mi-am zis, simţindu-mă de… 19 ani.

  3. Acuz Olanda ca, mai inainte de a discrimina romanii, interzice zoofilia: fiecare olandez trebuie sa aiba dreptul de a se casatori cu musca sau rata pe care o iubeste. De olandeze ne putem ocupa noi, le luam in leasing.

  4. Din păcate românii noştri sunt discriminaţi afară ŞI pentru că sunt dispreţuiţi în ţară de-un gubern, auuuu… care gubern le-a spus limpede ” marş ”…
    Poate că ar trebui să redescoperim cum să ne impunem respectul dar, aceasta mai întâi aici, pe plaiuri mioritice şi aceasta renunţând la renunţare.
    De-am avea mai multe Corine…. d-aia zic mereu că florile de colţ se cuvine preţuite !

Lasă un răspuns

