Pentru semnarea Convenţiei privind prevenirea şi combaterea violenţei împotriva femeilor

3 gânduri despre “Pentru semnarea Convenţiei privind prevenirea şi combaterea violenţei împotriva femeilor

  1. Pingback: Despre ce scria Romania Libera din 29 martie 1980… « Motanul Incaltat

  2. Dar femeile nu pot si ele sa dea cu pumnul in barbati?Avem chiar o femeie acuzata de viol(a violat un barbat).:))))))
    De ce nu e arestata?Sau violul provocat de o femeie este mai putin periculos decat violul provocat de un barbat?

  3. CEA MAI EMOŢIONANTĂ SCRISOARE DIN LUME (datată 1 iunie 1586)

    Pentru tatăl copilului nenăscut

    “Scrisoarea, foarte emoţionantă, este adresată de femeia însărcinată tatălui copilului său nenăscut”, după cum comenta Letters of Note. Iată conţinutul scrisorii:
    „Tatălui lui Won
    1 iunie, 1586
    Ai spus mereu „Draga mea, hai să trăim împreună până când părul ne încărunţeşte şi să murim în aceeaşi zi.” Cum ai putut să mori fără mine? Pe cine ar trebui eu şi băieţelul nostru să ascultăm şi cum vom trăi? De ce ai luat-o înainte?
    Cum de mi-ai dăruit inima ta şi cum de mi-am dăruit inima ţie? De fiecare dată când eram împreună, îmbrăţişati, îmi spuneai, „Draga mea, oare alţi oameni se preţuiesc şi se iubesc ca şi noi? Chiar crezi că sunt la fel ca şi noi?” Cum de ai putut să laşi toate astea în urmă şi să mergi fără mine înainte? Nu pot trăi fără tine. Nu vreau să mă despart de tine. Ia-mă cu tine, oriunde eşti. Sentimentele mele pentru tine nu le pot uita pe lumea asta şi tristeţea mea nu are limite. Ce o să fac cu inima mea de acum şi cum o să trăiesc cu dorul pe care copilul îl va avea pentru tine?
    Uită-te, te rog, la scrisoarea asta şi răspunde-mi, în detaliu, în visele mele. Pentru că vreau să îţi ascult spusele cu atenţie în visele mele ţi-am scris această scrisoare pe care o pun alături de tine. Uită-te la ea cu atenţie şi vorbeşte-mi! Când voi da naştere copilului nostru, cui îi va spune „tată”? Mă poate înţelege cineva? Nu e tragedie mai mare ca asta pe pământ. Tu eşti într-un alt loc şi nu suferi la fel de mult ca mine. Nu există limită a suferinţelor mele şi ele nu se termină în timp ce scriu. Uită-te cu atenţie la această scrisoare şi vino să mă vezi în visele mele, arată-te şi vorbeşte-mi. Cred că te pot vedea în vis. Vino în secret şi arată-te. Nu există limită a ceea ce vreau să spun şi mă opresc aici”…
    Aici se încheie ceea ce, în prezent, figurează în topul neoficial al celor mai emoţionante scrisori din lume.

    Citiţi mai mult: “Vino la mine în secret şi arată-te”. UIMITOAREA scrisoare de DRAGOSTE a VĂDUVEI însărcinate din Coreea – Panorama > EVZ.ro http://www.evz.ro/detalii/stiri/vino-la-mine-in-secret-si-
    arata-te-uimitoarea-scrisoare-de-dragoste-a-vaduvei-insarcina.html#ixzz2LtJe4hjK
    EVZ.ro

Lasă un răspuns

