Final de legistlatură

Săptămâna aceasta  a avut loc ultima sesiune din această legislatură la Strasbourg. Mă simt mândră de ce am făcut în acest mandat pentru Romania, pentru români, alături de colegii mei, și sunt foarte determinată să construim în continuare o Uniune Europeană în care toti cetățenii să fie egali în drepturi, libertăți și obligații. Am încredere că, în urmatorii 5 ani, vocea României va fi mai puternică în Parlamentul European și în Europa.

Vă mulțumesc tuturor pentru sprijinul și încrederea pe care mi le-ați acordat în toată această perioadă și vă invit, indiferent de preferințele voastre politice, să veniti la votul de pe 25 mai.

Este foarte important ca Romania să transmită un mesaj puternic în Europa în viitoarea legislatură, iar cel mai solid semnal pentru perioada viitoare stă în votul fiecărui cetățean român!

PE

3 gânduri despre “Final de legistlatură

  1. Atat timp cat evreii bilderberg nu vor fi alungati din UE,nu va fi nimic bun pentru omenire.
    UE este de pomana atat timp cat nemtii fabrica doar ei euro si le este lor bine,in timp ce celorlalti le este foarte rau.Asta e Merkel….

Lasă un răspuns

