Blog de blog

Multumesc Luciei Verona si juriului concursului pentru desemnarea celor mai bune bloguri din 2009 pentru premiul pe care mi l-au acordat – si in acest an – la categoria ”cel mai bun blogger dintre politicieni”. Multumesc, de asemenea, tuturor prietenilor fideli din blogsfera, fara a caror sustinere constanta as fi trecut mult mai greu peste momentele dificile cu care a fost presarat convulsionatul an trecut. 

Momentul festiv mi-a amintit ca acest blog a intrat in al treilea an de existenta propriu-zisa, asa ca se impune un bilant de etapa: in ultimele 26 de luni, cele 691 de postari au fost accesate in total de 395.559 de ori si au provocat 14.044 de comentarii. Va multumesc tuturor pentru ca-mi sunteti aproape si ma gandesc cu drag in primul rand la toti cei care se implica, de obicei si cu argumente, in discutiile initiate pe teme politice si sociale.  

Sunt, insa, constienta ca exista si riscul rutinei. De aceea, in locul vorbelor frumoase cu care sunteti foarte generosi intotdeauna, va propun sa raspundeti acestei intrebari: ce-ati schimba la acest blog?

21 de gânduri despre “Blog de blog

  1. eu nu as schimba nimic in stil. as pune alta fotografie, poate, pe frontispiciu, atunci cand schimb coafura. as scoate schimba poate citatul lui ionescu. desigur, cand alegi un citat ca motto acela trebuie sa te defineasca. deci poate asta va defineste. tinand cont de energia dumneavoastra parca ar trebui altceva.

    mmm, si v-ar trebui o cadenta mai clara : un articol pe zi, sau la doua zile … sa stiu ca daca vin la citit nu vad cinsp’e articole dar nici sa nu vin dupa o saptamana si sa nu vad nimic schimbat.

  2. „Mai devreme cu 17 ore”

    Femeilor! Vă iubesc pe toate !
    Spun asta îngenuncheat în faţa Celei fără de asemănare.
    Dacă tot ne-aţi făcut din dragoste, cum de-am ajuns fiare ?
    Îmbunătăţiţi-vă programul, şi, vă rog, mai reciclaţi-ne o dată.
    De fapt venisem cu nişte ghiocei din Grădina Mariei (România),
    pentru VOI, desigur.

  3. Pingback: Marţişoare, marţişoare, la doamne şi domnişoare! | Blogul lui Nea Costache

  4. As incepe cu … ¨N-ai pentru ce, Corina, mi-a facut placere!¨, referindu-ma la multumiri :).
    In ceea ce priveste blogul, cred ca nu reflecta personalitatea ta. L-ai centrat prea mult pe activitatea de la PE si prea putin pe activitatea din tara. Ai mult prea multa experienta in presa si in politica romaneasca. E pacat sa nu se reflecte si pe blog. Ceea ce s-a intamplat la congres, in opinia mea inacceptabil, pentru un partid ca PSD, reflecta ceea ce am scris mai sus. Mai era un pic si ramanea pe dinafara si Adrian Severin.
    Sper sa ma intelegi corect! Iti scriu cu multa prietenie.
    As renunta la wordpress care este un pic prea sarac in optiuni. Ar trebui mai ilustrat blogul cu imagini fixe din activitatea ta la PE.
    Succes!

  5. Felicitari !

    Poate este orientat prea mult pe UE si problemele de care va ocupati la PE.
    Poate mai ,ulte comentarii si despre ce se intimpla in tara si nu atat despre fanteziile lui Basescu si Boc sau loviturile de palat la PSD si la altii.
    Dar saraci si someri , femei tratate ca sclave exista si la noi .

    Si chair si in ce priveste UE. Sunt „programe minunate” dar problema este ca in Ro si drepturile salariatilor si legislaria ecologica sunt ignorate cu nonslanta. Poate puteti aborda si aceste chestiuni ??

  6. Felicitări dragă Corina!

    Felicitări şimulţumesc!
    Mulţumesc pentru graţia de care dai dovadă prin fiecare articol postat de tine, pentru sinceritatea cuvintelor, pentru faptul că ai capacitatea morală şi sufletească să atingi oamenii de dincolo de monitor şi de cuvinte!
    Mulţumesc pentru faptul că împarţi cu noi deciziile pe care le iei, timpul şi aşa atât de ocupat şi eşti un exemplu de om politic şi de om dincolo de toate!

    Deoarece eu consider că eşti o persoană transparentă şi tot ceea ce faci te reprezintă…acest blog este o bucată din tine şi cred că sensul ales lui este unul bun şi frumos…feminin, elegant, util!

    Felicitări încă o dată şi…un cadou de la mine aşa cum te percep eu: o graţie sufletească a politicii româneşti!

  7. Va multumesc tuturor celor care ati raspuns provocarii referitoare la blog. Punctual, eu cred in felul urmator:

    @Toader:

    Nu pot schimba fotografia chiar de cate ori imi schimb coafura:) Ma regasesc in citatul din Eugen Ionescu, dar sunt deschisa si la alte propuneri mai inspirate. Ai mare dreptate legat de ritmul postarilor. Dar el e determinat de un ritm de viata si al activitatii parlamentare care de multe ori nu-mi permite sa ma ocup de blog atat cat as vrea, mai ales in timpul sesiunilor plenare, cand dezbaterile au loc pana spre miezul noptii. De exemplu, am avut interventia despre violenta impotriva femeilor dupa ora 21, ora Bruxelles-ului, in minisesiunea din aceasta saptamana. Sunt apoi delegatiile, cum a fost recent cea din Israel, unde programul e atat de plin de dimineata pana seara incat e greu sa-mi mai propun sa ma ocup de blog in acea perioada, asa cum mi-as dori. Dar sugestia e foarte buna si voi incerca sa pastrez un ritm cat mai constant.

    @Iluminatu si Nea Costache:

    Sunt bineveniti ghioceii, va multumesc. Poate mai treceti si pentru niste critici.

    @Adrian SM:

    Multumesc frumos.

    @George Serban:

    Cat timp sunteti cititor constant, e semn bun. Am retinut: mai multe poze, ma gandesc cat de convenabil e sa-l mut de pe wordpress si mai multa atentie pentru politica interna. Aveti mare dreptate mai ales in ultima privinta. Pe de alta parte, de la bun inceput mi-am propus sa fie un mijloc de popularizare atat a activitatii europarlamentare, cat si a problematicilor europene in ansamblul lor, mai ales ca ne influenteaza viata mult mai mult decat ar crede unii.
    Acum vreun an, cand scriam despre pericolul crizei, mai ales in plan social, unii imi reprosau ca ma preocupa recesiunea Occidentului, cata vreme noi aveam vesnicele scandaluri politice, mult mai presante. Acum, cand se resimt tot mai dur efectele crizei la noi, sunt sigura ca s-ar gasi destui cei care sa-mi reproseze o postare despre problemele din zona euro, cata vreme durerea e la noi acasa si nu ne intereseaza problemele vecinului pana se petrec doar in curtea lui. Nu stiu daca am ales cele mai potrivite exemple, dar traim intr-un sat global in care focul de la o casa ne ameninta pe toti.

    @Eugen:

    Foarte bune sugestiile privind drepturile salariatilor si problemele ecologice. In acestea din urma s-a specializat colega mea, Daciana Sarbu. Incerc sa privesc problemele sociale romanesti intr-o perspectiva mai ampla, pentru ca de multe ori ele sunt specifice unui spatiu mai larg, mai ales in noile state membre ale UE. Aduse astfel in fata institutiilor europene au mai multe sanse sa fie luate in considerare in mod serios.
    Pregatesc, de exemplu, impreuna cu cativa colegi romani si bulgari o declaratie scrisa a Parlamentului European, care daca va intruni adeziunea unui numar cat mai mare de colegi va deveni pozitie oficiala a acestui for cu privire la libera circulatie a romanilor si bulgarilor pe piata muncii din vechile state membre, care inca mentin restrictii la angajare.
    In general, insa, ar fi de dorit o cooperare mai stransa intre tarile care au aderat recent la Uniune, pentru actiuni comune cu mai multi sorti de reusita. Dar noi, europarlamentarii romani, n-avem nici cu autoritatile noastre nationale o colaborare de specialitate pe temele de interes national. Am propus de acum vreo doi ani institutionalizarea dialogului intre europarlamentarii romani, Guvern si Parlamentul national. Efectiv, nu exista vointa in acest sens, ignorandu-se un imens potential de actiune in folosul tarii.
    Sper sa reusim sa avem, la nivelul Delegatiei PSD din PE, un dialog mai strans in perioada urmatoare cu alte delegatii europarlamentare social-democrate mai ales din tarile est-europene si din cele in care traiesc mari comunitati romanesti. Avem nevoie de un dialog si o colaborare permanente, altfel vom continua sa asistam neputinciosi la agravarea problemelor cu care se confrunta cetatenii nostri.

    @Ramona-Sandrina Ilie:

    Multumesc din suflet. Clipul si melodia sunt extraordinare. Si ne-ai amintit ca inca ne putem bucura de Jocurile Olimpice de iarna.

    O duminica minunata tuturor!

  8. Draga Corina, pe mine ma intereseaza evolutiile din UE re. probleme sociale, in special a categoriilor defavorizate. Cred ca ai acoperit bine aceste segmente, asa ca daca vei continua, pe mine ma vei tine de cititor 🙂

    Am citit in presa ca se renunta la neimpozitarea persoanelor cu handicap in Romania. Ar fi fost interesant de facut o paralela intre cum sunt tratate dpdv legal la impozitare persoanele cu handicap din diverse tari europene vs. Romania. Eu vad asta ca o bataie de joc a guvernului de dreapta la adresa acestor persoane. Le-am dat un drept doua luni in 2009, acum nu ne costa nimic sa le luam dreptul acordat. Iar Boc vrea ca prefectii sa spuna vorbe mieroase populatiei despre cit de bune sunt legile portocalii.

    http://www.mediafax.ro/social/boc-i-a-instruit-pe-prefecti-asupra-mesajelor-pozitive-care-trebuie-transmise-populatiei-5658418/

    O saptamina buna!

  9. Pingback: Mă dau rotund: sunt premiat! | Blogul lui Nea Costache

  10. Pingback: Dan Puric despre criza românească | Blogul lui Nea Costache

  11. Pingback: Tuturor prietenilor mei! | Blogul lui Nea Costache

  12. Pingback: Azi, o perlă ale muzicii populare gorjeneşti | Blogul lui Nea Costache

  13. Pingback: Avionul prezidenţial polonez, prăbuşit in Rusia | Blogul lui Nea Costache

  14. Pingback: Mă fac ţăran! | Blogul lui Nea Costache

  15. Pingback: Baba Florica | Blogul lui Nea Costache

  16. Pingback: Victoria unui profesor gorjean împotriva cancerului, apoi, împotriva (in)justitiei din România | Blogul lui Nea Costache

  17. Pingback: Neica Mitru | Blogul lui Nea Costache

Lasă un comentariu