13 gânduri despre “Un inceput de Mai frumos!

  1. Sunteti la fel de zăna buna si frumoasă ca întotdeauna. Iar eu dupa aceeasi sambata de muncâ obositoare dintotdeauna ma intorc de la sediul din Kiselleff unde m-am luat de portar si de alti membri îmbrăcati in culoarea roz si i-am comparat cu rozul mental al celor de la p.d.-l -azi fufele lor purtand acelasi roz.Ca sa arate ca ne respecta pe cele si cei care muncim de nu mai pot..cu tot cu legitimatia lor de membri ,maturi, de partid.!

  2. Mulţumim Corina.Să ai şi tu de un început de mai minunat. Al meu început de mai a fost prin muncă, f. multă muncă, privind cu jind la efervescenţa clienţilor în pregătirile lor pentru ieşirile la iarbă verde de azi şi mâine… :))

  3. (R) Frumuseţea şi parfumul florii de ciulin devansează, cu mult, reputaţia acestuia.

    PS Vi se potriveşte vis-a-vis de pesedeul încă răvăşit !

  4. Îţi doresc un mai liniştit, plin de gânduri bune şi senin!
    Să îţi atingi visele Sakura mea şi să te bucuri de toată frumuseţea acelor momente!

    În Japonia, Sakura înseamnă Floare de Cireş, iar pentru ei, această floare reprezintă perfecţiunea, liniştea şi frumuseţea deplină. Floarea de cireş este echilibrul…împăcarea în suflet a trecutului cu prezentul şi viitorul. Acest nume este foarte des întâlnit la ei.

    O seară frumoasă îţi doresc…

  5. Pingback: Regina arkudă şi amuletele puterii « Ioan Usca

  6. Pingback: Meditația de luni « Gabriela Savitsky

  7. Pingback: Eroului necunoscut – Sange balcanic (75) poem « Cosmin Stefanescu's Blog

  8. Pingback: Recomandari » Geeo's blog

  9. Pingback: Link-uri interesante ! « Lamaieacra's Blog

Lasă un comentariu